سهم خواهان چوب لای چرخ دولت نگذارند

اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه الوند گفت: جریان‌های سیاسی و سهم خواهان اصلاح‌طلب نباید چوب لای چرخ این دولت که خودشان را منتسب به آن می‌دانند بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: عید نهم ربیع‌الاول عید آغاز امامت امام موعود (عج) و زیباترین طراحی و مهندسی فرهنگی برای مذهب و مکتب تشیع است.

وی افزود: این نشاط و شادی مقدس، نه در قالب احیای یک امر تاریخی که در پیوند با آغازی است که اگرچه رویداد اولیه‌اش در سال ۲۶۰ هجری رقم خورد، ولی با خود، عهد و بیعتی همیشگی، زنده و معنا آفرین در بستر امامت امام غائب (ع) به همراه دارد تا امید و شادی واقعی با نگاه به حال و آینده باشد.

امام‌جمعه الوند با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت ادامه داد: ضرورت «وحدت» به‌مثابه دکترین رهایی‌بخش جهان اسلام برای غلبه بر استکبار جهانی شهادت خواهد داد.

وی تأکید کرد: حداقل ایجاد وفاق این است که ظرفیت سوزی در مجموعه نظام نداشته باشیم و از ظرفیت‌های موجود کشور برای شتاب در رفع مشکلات مردم استفاده کنیم که به نظر می‌رسد رئیس دولت چهاردهم با بازدید از قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) مسیر درستی را انتخاب کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: جریان‌های سیاسی و سهم خواهان اصلاح‌طلب نباید چوب لای چرخ این دولت که خودشان را منتسب به آن می‌دانند بگذارند.

وی تصریح کرد: آمریکا و سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کردند.

امام‌جمعه الوند ادامه داد: این منطق غربی‌ها است که اسرائیل هزاران زن و مرد کودک را می‌کشد اما نامی از تحریم برده نمی‌شود و با پررویی تمام حتی مسئولان اروپایی و سازمان ملل را به تمسخر می‌گیرد.

وی افزود: یک نکته جالب در مناظره اخیر ترامپ و هریس این بود که هر دو طرف اذعان می‌کردند که اگر رقیب رأی بیاورد، ایران قوی‌تر و آمریکا و اسرائیل نابود می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان یادآور شد: این به معنای آن است که ابرقدرت‌ها جمهوری اسلامی را به‌عنوان یک رقیب قدرتمند می‌دانند و به حول قوه الهی روزی خواهد رسید که پرچم جمهوری اسلامی و اسلام در تمام جهان چیره خواهد شد و همان روز است که حاکم روی زمین منجی عالم بشریت در پهنه هستی حاکم خواهند شد و آن روز موعود نزدیک است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ