مناطقی از اصفهان بارانی می‌شود/ خیز گردوخاک در شرق و مرکز استان

اقتصاد ایران: اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از بارش پراکنده رگبار باران در غرب و نواحی مرتفع شمال استان طی روز یکشنبه ۲۵ شهریور خبرداد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سامانه بارشی از اواخر وقت فردا شنبه در نیمه غربی و ارتفاعات شمالی استان فعال می‌شود.

به گفته وی، فعالیت این سامانه به ویژه اسلام آباد موگویی، بویین میان دشت، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، سمیرم، شاهین شهر و میمه، فریدون‌شهر، گلپایگان، نطنز، نائین و اردستان را در بر می‌گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: طی روز یکشنبه بر اثر فعالیت این سامانه، احتمال آب‌گرفتگی محلی معابر، جاری شدن روان آب، صاعقه و لغزندگی به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها وجود دارد.

حاجی بابایی با بیان اینکه از امروز جمعه تا سه روز آینده شرایط تشدید ناپایداری‌های جوی را بر فراز استان خواهیم داشت، اضافه کرد: افزایش سرعت وزش باد در مناطق شمال، شرق و مرکز اصفهان با خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

وی با اشاره به افت محسوس دما به ویژه در نیمه شمالی از روز شنبه، ابراز داشت: مهاباد و بادرود با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

به گفته این مسؤول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان، دمای شهر اصفهان نیز در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا دمای ۱۶ درجه سلسیوس بالای صفر برای مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ