مدیران با پشت میز نشستن مشکلی را حل نمی کنند/ لزوم پبگیری مستمر

اقتصاد ایران: دهدشت_ نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران با پشت میز نشستن مشکلی را حل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد موحد ظهر جمعه در آئین کلنگ زنی ساختمان جدید بهزیستی افزود: فرماندار از ابتدای ورود به حوزه فرمانداری با نگاهی دینی و تکلیفی به مسئولیت‌های خود پرداخته است.

موحد گفت: وی هیچ‌گاه به صندلی فرمانداری بعنوان تحفه نگاه نکرد و همیشه به دنبال خدمت به مردم بوده است و این تعهد و پایبندی به وظایف دینی و اجتماعی، او را به یکی از فرمانداران برتر و شایسته تبدیل کرد.

نماینده کهگیلویه همچنین تاکید کرد: کار برای خداوند شکست ندارد و فرماندار با پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های بی‌وقفه، توانسته است مشکلات مختلف را حل کند.

وی افزود: رئیس بهزیستی برای پیگیری یک نامه ممکن است بیش از دویست بار مراجعه کند تا نتیجه مطلوب را به دست آورد و این تعهد و پیگیری نشان از مسئولیت‌پذیری و احساس تکلیف او دارد.

موحد همچنین به اهمیت کار جهادی و اخلاص در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: اگر مدیری پشت میز بنشیند و انتظار داشته باشد که مشکلات خود به خود حل شوند، هرگز به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

موحد خاطر نشان کرد: همیشه تلاش‌های بی‌وقفه و پیگیری‌های مستمر، نشان داده است که چگونه می‌توان با اخلاص و تعهد به مردم خدمت کرد.

موحد گفت: امروز کلنگ ساختمان بهزیستی کهگیلویه به زمین زده شد و این یکی از آرزوهای بزرگ جامعه هدف بهزیستی است.

وی ابراز میدواری کرد: این پروژه در زمان مشخص به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده احداث ساختمان بهزیستی را یک کار بزرگ و بی‌نظیر دانست و تاکید کرد: احداث آن یک ضرورت بود و با توجه به اینکه امکان احداث ساختمان برای ادارات وجود ندارد، این تکلیف بر عهده ما قرار گرفت و این یک حرکت بسیار ارزشمند است.

در پایان، نماینده کهگیلویه از همه مسئولان و مردم خواست که با همکاری و همدلی، به توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کنند و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که در مسیر خدمت به مردم و کار برای خداوند، از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: روحیه جهادی و اخلاص در بین همه مسئولان و مردم نهادینه شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ