موسوی اولین حذف شده تیم ایران/ پنج پیروزی برای ملی پوشان

اقتصاد ایران: نمایندگان ایران در رقابت های ووشو قهرمانی آسیا و در بخش مبارزه پنج پیروزی دیگر کسب کردند و یک عضو تیم کشورمان نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا امروز جمعه ۲۳ شهریورماه در نوبت عصر و با برگزاری مسابقات بخش ساندا یا همان مبارزه پیگیری شد و در حالی که در بخش بانوان سانداکاران کشورمان به دلیل تعداد اندک شرکت کنندگان با پیروزی‌های روز نخست و بعضاً استراحت به نیمه نهایی صعود کرده و مدال برنز خود را تا اینجای کار قطعی کرده‌اند، در گروه مردان ۵ نماینده ایران به مصاف رقبای خود رفتند که حاصل آن چهار پیروزی و یک شکست بود.

در وزن ۶۰- کیلوگرم امیرحسین همتی بعد از یک دور استراحت «کیم جین یونگ» از کره جنوبی را در دو راند شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این وزن ۱۰ ووشوکار حضور دارند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم که ۱۲ ووشوکار حضور دارند، رضا عبداللهی دور دوم «الراشدی» نماینده عربستان را شکست داد. وی دور نخست برابر «چنگ یی» از چین تایپه به برتری دست یافته بود. محمد فرهادی در وزن ۷۰- کیلوگرم در دومین مبارزه خود «ناتین چادوری» از هند را از پیش رو برداشت. وی روز گذشته «علیار کامرادینوف» از قزاقستان را شکست داده بود. در این وزن ۱۰ سانداکار پیکار می‌کنند.

سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در دومین مبارزه خود مقابل «هوانگ وی لین» از چین در دو راند متوالی باخت و حذف شد. وی روز گذشته برابر «سونگ چه ئول» از کره جنوبی صاحب برتری شده بود.

در وزن ۸۵- کیلوگرم که سه سانداکار ثبت نام کرده‌اند، محمد رضا ریگی در نخستین مبارزه خود «عمر الفاروق» از اردن را شکست داد. مبارزات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و ریگی برای کسب مدال طلا باید با نماینده هنگ کنگ پیکار کند. محمود نصیری هم در وزن ۹۰+ کیلوگرم که چهار سانداکار حضور دارند در نخستین مبارزه «جیاهو کای» از هنگ کنگ را شکست داد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در مسابقات امروز زهرا کیانی در فرم «جین شو» با ثبت امتیاز ۹.۸۶۸ به مدال طلا دست یافت. مصطفی حسن‌زاده، شاهین بنی‌طالبی و ابوالفضل قره‌باغی نیز موفق به کسب مدال در نخستین فرم‌های تالو خود نشدند.

این دوره از مسابقات تا ۲۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ