هفته وحدت ابتکار نظام اسلامی/ ولایت نجات دهنده است

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران هفته وحدت را از ابتکارات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: وحدت ملی و بین ادیانی مساله مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انسان باید پاک و بی‌گناه زندگی کنند و آن را همیشه در سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه ساری با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و گرامی داشت هفته وحدت، هفته وحدت را یکی از بهترین ابتکارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت وحدت و وفاق ملی برای ما بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه باید به وحدت در چند سطح از جمله ملی توجه کنیم، افزود: در درون کشور اقوام، احزاب و مذاهب مختلف وجود دارد که باید با یکدیگر وحدت داشته باشند.

امام جمعه ساری شعار وفاق ملی مطرح شده از سوی ریاست جمهوری را خوب توصیف کرد و گفت: به بهانه وفاق ملی نباید اجازه دهیم که برخی عناصر ناباب و دخیل در فتنه‌ها دوباره به صحنه برگردند.

نماینده ولی فقیه استان مازندران بر لزوم وجود وحدت بین امت اسلامی تاکید کرد و گفت: همه مسلمانان جهان امت واحده بوده و باید با یکدیگر متحد باشند و در کنار مردم غزه برای مقابله با صهیونیست‌های غاصب باشند و و همه مستضعفان جهان باید وحدت داشته باشند.

وی وحدت بین ادیانی را از دیگر مسائل ذکر کرد و گفت: خداوند منادی وحدت بین ادیان است.

امام جمعه ساری به میزبانی استان مازندران از اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران اشاره و اضافه کرد: اتاق بازرگانی با مشارکت مردم برای رفع مشکلات فرارویی باید برنامه‌ریزی داشته باشد و اقتصاد باید با محور تعاونی و خصوصی با مشارکت مردم برنامه‌ریزی شود زیر اقتصاد دولتی و نفتی درست نیست و برای رشد و توسعه مازندران باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران سالروز آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت را تبریک گفت و افزود: نظام و حاکمیتی که می‌تواند بشر را نجات دهد از جنس ولایت است و حاکمیتی که از جنس ولایت باشد معرکه و طوفان به پا می‌کند و طوفان پیروزی انقلاب اسلامی در این برهه در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد که انشالله به زودی شاهد طوفان محو اسرائیل و نجات مردم غزه خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ