پیامبر اکرم عزت و وحدت را برای مسلمانان به ارمغان آورد

اقتصاد ایران: سنندج- امام جمعه سنندج گفت: پیامبر اکرم کرامت، عزت، شرف و وحدت را برای مسلمانان به ارمغان آورد و همه باید برای حفظ یکدلی و انسجام بکوشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مسجد جامع سنندج با تبریک ماه مولود و میلاد رسول اکرم اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن کریم به اهمیت احترام به رسول مکرم اسلام تاکید کرده‌اند و امروز الگوگیری از این رسول وظیفه همه ما است.

وی با بیان اینکه کسی که خداوند و پیامبرش را اطاعت کند ایمانش تقویت می‌شود، افزود: کسانیکه خداوند و پیامبرش را اطاعت کند جزو صالحین بوده و در قیامت همنشین و رفیق شهدا و پیامبران خواهد بود.

امام جمعه سنندج با تقدیر از همه مسلمانان جهان بویژه مردم ایران و کردستانی‌ها در برگزاری جشن‌های وحدت اعلام کرد: پیامبر اسلام بزرگترین پایگاه وحدت و انسجام را ایجاد کرد و مساجد امروز بهترین پایگاه وحدت مسلمین محسوب می‌شوند که محل برگزاری جشن‌های وحدت هستند.

اختلاف عامل فروریختن هیبت مسلمانان است

وی با بیان اینکه دودستگی و اختلاف موجب تفرقه بین مردم می‌شود، افزود: اختلاف بین مسلمانان هیبت آنها را با شکست مواجه می‌کند.

ماموستا رستمی گفت: پیمان اخوت و برادری بین همه مسلمانان از دستاوردهای دیگر رسول اکرم است که همه مسلمانان را با هم یکدل و همراه کرد.

امام جمعه سنندج اذعان کرد: پیامبر اکرم کرامت، عزت، شرف و وحدت را برای مسلمانان به ارمغان آورد.

وی کمک به نیازمندان و فقره به ویژه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را خواستار شد و افزود: پیامبر اکرم نیز بر دستگیری از فقرا تاکید دارند و باید همه افرادی که توان مالی دارند این مهم را مورد توجه قرار دهند.

تقریب مذاهب و حفظ وحدت عامل یاس دشمنان است

ماموستا رستمی اذعان کرد: امروز پیامبر اکرم مظهر وحدت و یکدلی است و باید با تقریب مذاهب و حفظ انسجام و یکدلی عامل یاس دشمنان این سرزمین باشیم.

امام جمعه سنندج در ادامه خواستار خدمتگزاری مسؤولان به مردم شد و تصریح کرد: مسؤولان و کار به دستان باید وضعیت معیشت مردم را مدنظر قرار دهند و با تولید ثروت و اشتغال زمینه‌ساز کاهش بیکاری باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ