پیروانی: تغییر قانون به ضرر ما شد/ برخی از پیش اطلاع داشتند

اقتصاد ایران: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییر قانون سقف بودجه به تیم ما لطمه زد اما برخی از تیم ها از مدت ها پیش از این موضوع اطلاع داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی پس از انجام آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به عربستان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. بازی خیلی مهم و سختی را مقابل الاهلی عربستان داریم و این تیم بازیکنان بسیار خوبی را در ترکیب خود دارد.

او ادامه داد: پرسپولیس هم تیم کمی نیست و قهرمان چندین و چندساله فوتبال ایران است، انشاالله که بتوانیم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و با کسب امتیاز به ایران بازگردیم. روز گذشته توپ‌های لیگ نخبگان آسیا به دست ما رسید و امروز هم تمرین سبکی را پشت سر گذاشتیم.

پیروانی تصریح کرد: از کسانی که در امر صدور روادید به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم حتی در لحظات آخر نفراتی که جدید به ما اضافه شدند هم روادید آنها صادر شد. خدا را شکر که تا این لحظه شرایط خوب بوده و انشاالله که مشکلات حاشیه‌ای برای تیم به وجود نخواهد آمد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: عملکرد درویش را نباید برای این دو ماه مورد بررسی قرار دهیم او نزدیک به سه سال است که مدیریت باشگاه را برعهده دارد. در مدت زمان حضور درویش در پرسپولیس این تیم ۴ عنوان قهرمانی کسب کرده و حالا مخالف و موافقانی دارد ولی بدانید که او هم در قهرمانی‌ها سهم داشته است. من شاید نزدیک به ۴۰ مدیرعامل را دیده ام درویش کسی بوده که از زمان بازیکنی من در کنار تیم بوده و سابقه اش مشخص است ما دو قهرمانی دیگر در پیش داریم که یکی سوپرجام است و یکی هم جام آسیایی است که از امروز استارت آن می‌خورد. با تیم‌هایی که رو به روی ما هستند کار بسیار سختی در آسیا داریم و به نظرم درویش عملکرد خوبی داشته و من ممنون او هستم.

او در رابطه با قانون سقف بودجه افزود: چطور می‌شود که چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات یک دفعه اعلام می‌کنند که سقف افزایش می‌یابد. من یک سوال فنی دارم اول اینکه خواهش می‌کنم اگر قرار است که جلسه‌ای بگذارند؛ یکی، دو کارشناس بهتر در جلسه حضور داشته باشند. یکی، دوساله آمده اند و قوانینی را وضع کردند و این اصلاً برای خود فدراسیون هم قشنگ نیست که به یک باره قانون را لغو می‌کنند.

پیروانی عنوان کرد: بحث دیگر اینکه می‌گویند، پاداش آسیایی؛ از کجا معلوم که ما یک میلیون و سیصد هزار دلار پاداش نصیبمان خواهد شد و چطور می‌شود که آقایان پیش بینی کرده اند که چهار نماینده ایران می‌توانند چنین پاداش‌هایی را بگیرند. یک بحث دیگر این است که چطور می‌شود که چند باشگاه می‌دانند که قانون تغییر می‌کند و قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت می‌رسانند.

او افزود: تیم ما خیلی خوب است و بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خودمان داریم و مدعی اصلی قهرمانی هم محسوب می‌شویم و این موضوع را چندین ساله که ثابت کرده ایم. اکنون می‌گوئیم که چرا قانون شکنی شده است. ما اگر زودتر از این موضوع اطلاع پیدا می‌کردیم، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی را حفظ می‌کردیم. من این سوال را از دوستان می پرسم که اگر قانون خوبی گذاشتید چرا آن را برداشتید؟ اگر قانون ایراد داشت چرا از اول آن را گذاشتید؟

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد: من دو را دور در جریان نقل و انتقالات بودم، معمولی‌ترین بازیکن آمد و گفت من نهایت سقف بودجه را می‌خواهم. ساعت ۱۲ شب چگونه دو تیم آمدند و بازیکن جدید به لیست خود اضافه کردند. خب این معلوم است که یکسری خبرها و گزارش‌هایی به آنها داده شده بود. با این تصمیم خود کاری کردند که رضا درویش و مجموعه باشگاه زیر فشار بروند.

پیروانی افزود: در مجموع می‌خواهم بگویم که سال آینده اگر می‌خواهیم قانونی را وضع کنید حتماً از یکی، دو کارشناس فوتبالی نظر بگیرید. الان چرا تبعیض قائل شدند ۴ تا تیم چه فرقی با تیم‌های دیگر دارند که سقف بودجه تیم‌های دیگر را بالا نبردند. آن ۱۲ تا تیم لیگ برتری دیگر حق دارند، قانونی که گذاشتند به آن تیم‌ها ظلم شده چون این قانونی که گذاشته اند کارشناسی نبوده است.

او خاطرنشان کرد: پرسپولیس با این همه هوادار و عظمت خود در سه بازی اخیر خود میهمان بوده است و این برای فوتبال ایران قشنگ نیست. واقعاً برای فوتبال ما برای مملکت ما قشنگ نیست که بازسازی استادیوم آزادی این همه مدت به طول بی انجامد. در این زمان می‌شد دو تا استادیوم دیگر ساخت. همه دارند زحمت می کشند ولی زودتر باید کارها را پیش می‌بردند الان ما دربی را پیش رو داریم ولی نمی‌دانیم در کدام ورزشگاه قرار است بازی برگزار شود.

او در رابطه با برگزاری تمرین در ورزشگاه محل میزبان دیدار تیم‌های پرسپولیس و الاهلی گفت: طبق قانون ما فردا و پس فردا دو جلسه تمرین خواهیم داشت و در روز بازی هم ما اعلام کرده اینم که ساعت ۱۹ تمرین خواهیم کرد. زمین دادن یا ندادن دست عربستانی‌ها نیست و یک قانون از سمت AFC است.

پیروانی در رابطه با جذب بازیکن جدید برای پرسپولیس گفت: این در اختیارات «گاریدو» (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس) و مدیرعامل باشگاه است و من به عنوان یک هوادار دلسوز پرسپولیس هستم. میلاد سرلک واقعاً بازیکن خوب و متعصبی است. سینا اسدبیگی هم واقعاً در این مدتی که اینجا بود خیلی بی‌حاشیه و زحمات زیادی کشید هرجا هست برای او آرزوی موفقیت دارم.

او افزود: هم میلاد هم سینا از پرسپولیسی‌های عزیز هستند. یکی از فاکتورهای مهم باز کردن در تیم پرسپولیس شاید حالا جاهای دیگر هم همینطور باشد این است که با جان و دلت برای تیم بازی می‌کنی و در کنار آن پول هم دریافت می‌کنی؛ میلاد الان به تیم اضافه و مشکل سربازی اش حل شده حالا مصدومیت و بحثی که داشته همه آن موارد حل شده است. سینا در رابطه با نحوه جدایی اش و اینکه می‌گوید دیر به او اعلام شده حق دارد و مطمئن باشید هر تیمی او را به خدمت بگیرد ضرر نخواهد کرد.

پیروانی در رابطه با قهرمانی در آسیا گفت: انسان به امید زنده است، نفرات خوبی جذب کرده ایم و در نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم ولی منطقی بخواهیم فکر کنیم شما ببینید الان تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس نفراتی را به خدمت گرفته اند که رقابت کردن با آنها دشوار است. ولی این را بدانید تمام تلاشمان را می‌کنیم و به امید زنده هستیم تا انشالله بتوانیم یک افتخار خوب برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم بخورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ