اجرای ۱۰ویژه برنامه در حوزه هنری گلستان

اقتصاد ایران: گرگان- رییس حوزه هنری گلستان، استان را منادی وحدت دانست و گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت ۱۰ ویژه برنامه در حوزه هنری گلستان اجرایی خواهد شد.

سید حسام بنی فاطمه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، استان گلستان را سرزمین برداری دانست و اظهار کرد: بنا داریم در آثار هنری چه از باب برگزاری رویدادها و چه تولیدات هنری بتوانیم موضوع تقویت فرهنگ و هویت ایرانی انقلاب اسلامی در سرزمین برادری را برجسته کنیم.

وی با بیان اینکه استان گلستان منادی وحدت است، افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت ۱۰ ویژه برنامه در حوزه هنری استان گلستان اجرایی خواهد شد که این هفته متعلق به تمامی هنرمندانی که دغدغه هنر وحدت را دارند، است. سعی داریم ادبیات وحدت را در برنامه‌های این هفته جاری و ساری کنیم.

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: سلسله نشست‌های سرزمین برادری که نشست‌های پژوهشی است با موضوع بررسی شخصیت تقریبی مفسر قرآن مرحوم حاج عابدی کر در روز چهارشنبه در مسجد قبا بندرترکمن برگزار خواهد شد.

به گفته بنی فاطمه اکران سیار فیلم‌های منتخب در مناطق اهل سنت از دیگر برنامه‌های حوزه هنری است که در هفته وحدت برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: نماهنگ سرزمین برادری در هفته وحدت و جشنواره ملی مهرواره رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: با توجه به اینکه امسال هفته وحدت با ایام دفاع مقدس همزمان شده است برنامه گلستان هنر ویژه کتاب منم دلم گریه می‌خواست به خاطرات مرحوم عطاالله صفر پور حضور گروه نمایش ایشان در دفاع مقدس پرداخته شد و محفل خاطره گویی با حضور رزمنده دفاع مقدس اهل سنت را خواهیم داشت.

وی از اجرای تئاتر خیابانی وحدت با عنوان معرکه خبر داد و افزود: این تئاتر به صورت میدانی در چند نقطه از استان برگزار خواهد شد که داستان شیعه و سنی را به مخاطب ارائه می‌کند.

بنی فاطمه اظهار کرد: در حاشیه مهرواره شعر وحدت سرزمین برداری کارگاه شعر برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: رونمایی از کتاب ۱۰ دوره شعر وحدت سرزمین برداری و افتتاحیه نگارخانه تخصصی سوره در خانه هنر سوره از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان در هفته وحدت است.

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: یکی از اصلی ترین برنامه‌های این ایام برگزاری مهرواره ملی شعر سرزمین برادری است که در روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار شهید آوینی حوزه هنری با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزار خواهد شد

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ