شناسایی و رفع مشکلات دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در فارس

اقتصاد ایران: شیراز- معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش فارس گفت: تلاش‌ها برای شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در آستانه ماه مهر شدت گرفته و تعداد زیادی دانش‌آموز به مدارس بازخواهند گشت.

علیرضا شجاعی پور در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون تلاش‌های صورت گرفته در استان جهت بازگرداندن دانش‌آموزان به تحصیل گفت: در گام اول دانش‌آموزانی که از تحصیل بازمانده‌اند را از طریق سامانه‌ای که از طرف وزارت آموزش و پرورش آماده شده و با سازمان ثبت احوال در ارتباط است تحت عنوان طرح شهید محمودوند شناسایی کردیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از این دانش آموزان بازمانده دیگر قادر به ادامه تحصیل نیستند، ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده برخی از این دانش آموزان شناسایی شده و بازمانده از تحصیل به دلایلی از جمله اینکه در استان فارس ساکن نیستند یا مهاجرت کرده و یا فوت کرده‌اند، قادر به ادامه تحصیل نیستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش فارس با بیان اینکه عدم ادامه تحصیل این دانش آموزان دلایل مختلفی دارد، گفت: پس از شناسایی، علت بازماندگی این دانش آموزان از تحصیل بررسی و برای آنها راه حل‌هایی در نظر گرفته شده است، برای افرادی که مشکلات تحصیلی داشته‌اند کلاس‌های فوق برنامه پیش‌بینی شده، برخی نیاز به مشاور داشته و برخی با آموزش فنی و حرفه‌ای می‌دیدند که این اقدامات انجام شده تا نواقص یادگیری جبران شده و آنها را برای ورود به مدرسه آماده کنیم.

شجاعی‌پور تصریح کرد: قطعاً این مشکل به طور کامل رفع نشده و همان‌گونه که عنوان شد دلایل متعددی دارد اما تلاش‌ها برای شناسایی و بازگرداندن به این دانش‌آموزان به تحصیل همچنان ادامه دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ