احتمال بازگشت مسی به نوکمپ در آینده‌ای نزدیک

اقتصاد ایران: ستاره آرژانتینی پیشین تیم فوتبال بارسلونا ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به خانه تیم سابقش برگردد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با مشخص شدن قهرمانان جام ملت‌های اروپا (یورو) و جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا) در سال 2024، شمارش معکوس برای برگزاری نسخه جدید جام بین‌قاره‌ای موسوم به «فینالیسیما» میان تیم‌های ملی اسپانیا و آرژانتین آغاز شده است. فیفا اما هنوز مکان برگزاری این بازی را اعلام نکرده است. البته دلیل اصلی آن پیدا کردن تاریخی مناسب برای برگزاری این مسابقه است که نه با بازی‌های باشگاهی و نه با تورنمنت‌‌های ملی تداخل نداشته باشد. محتمل‌ترین تاریخ برای برگزاری این بازی طبق اعلام رسانه‌های اروپایی، ماه مارس سال 2026 است و با فشردگی برنامه‌ بازی‌ها در سال 2025 بسیار بعید است که فینالیسیما در کمتر از 4 ماه باقی مانده به پایان سال برگزار شود.

در مورد مکان برگزاری بازی‌ نیز با وجود آنکه اروپایی‌ها میزبان فینالیسیمای قبلی بودند، آمریکای جنوبی این بار هم میزبان نخواهد بود. به این ترتیب احتمالا برای دومین دوره متوالی نبرد قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی، قاره سبز میزبان این بازی خواهد بود و محتمل‌تر این است که بازی در خاک اسپانیا برگزار شود و قهرمان اروپا از امتیاز میزبانی و بازی در حضور هوادارانش بهره‌مند شود.

تیم فوتبال بارسلونا , لالیگا اسپانیا , فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) ,

در این میان نشریه موندو دپورتیوو به نقل از یک خبرنگار آرژانتینی به نام جرمن کارا نوشته است که بارسلونایی‌ها برای میزبانی از فینالیسیما در ورزشگاه نوکمپ جدید اعلام آمادگی کرده‌اند؛ ورزشگاهی که با حمایت مالی شرکت اسپاتیفای بازسازی شده و احتمال دارد که تا پایان سال عملیات عمرانی آن به پایان برسد. در صورتی که فیفا به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت دهد، لیونل مسی اسطوره آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به جایی بازخواهد گشت که مهمترین و بهترین روزهای دوران بازیگری‌‌اش رقم خورد و رودررو تعدادی از اعضای تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ