جمع آوری ۵۴۲ متکدی در اصفهان/ از بساط‌گستری ۸۹۳دستفروش جلوگیری شد

اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: پنج ماه ابتدای امسال از بساط‌گستری و دست‌فروشی ۸۹۳ نفر جلوگیری و ۵۴۲ متکدی در این شهر ساماندهی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی مرادیان‌نژاد در خصوص اقدامات این اداره کل طی پنج ماه نخست سال جاری گفت: برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، در این مدت ۱۲ هزار و ۷۲ تذکر و چهار هزار و ۱۱ اخطار صادر و تخلف ۱۲ هزار و ۷۱ متصدی صنفی رفع شده است.

وی از صدور ۲ هزار و ۹۵۲ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز و رفع تخلف یک هزار و ۱۰۴ مورد خبر داد و افزود: در این بازه زمانی نسبت به صدور ۴۱۸ اخطاریه در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر و جمع‌آوری ۸۶ خودروی فرسوده، پیشگیری از بساط‌گستری و دست‌فروشی ۸۹۳ نفر و هدایت و ساماندهی ۵۴۲ متکدی در این کلان‌شهر اقدام شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در بخش کنترل ساختمان برای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۶۸ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است.

به گفته وی، در این مدت از افزایش طبقات ۴۷۷ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز یک هزار و ۸۱۸ ساختمان، تبدیل وضعیت ۵۱۶ ساختمان و فعالیت ۶ هزار و ۵۲۳ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

مرادیان نژاد خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی‌بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۷۳ رأی قضائی، بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی‌بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف به معابر عمومی ۱۳۸ رأی اجرا شده است.

به گفته مرادیان‌نژاد، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، طی پنج ماه ابتدای سال جاری ۴۱۰ رأی در این کلان‌شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی اظهار داشت: در این زمینه چهار هزار و ۱۷۹ اخطار صادر و ۹۸۶ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ