گوشی ارزان جدید تکنو دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و به هوش مصنوعی مجهز است

اقتصاد ایران: گوشی پوا ۶ نئو 5G تکنو با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۳۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وارد بازار خواهد شد.

براساس گزارش وب‌سایت رسمی تکنو، این شرکت که در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) از گوشی پوا ۶ نئو 4G با باتری بزرگ رونمایی کرده بود، اکنون درحال ساخت یک گوشی 5G با چندین تفاوت قابل‌توجه است که احتمال دارد با نام مشابه وارد بازار شود.

گوشی تکنو مدل Pova 6 نئو 5G از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۳۰۰ با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. با استفاده از رم مجازی می‌توان رم این گوشی را تا ۱۶ گیگابایت افزایش داد. مدل 5G به اسلات microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز مجهز است.

باتری گوشی تکنو پوا ۶ نئو 5G
قابلیت NFC در گوشی تکنو پوا ۶ نئو 5G

تکنو برای جدیدترین گوشی خود از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با امکان زوم ۳ برابری استفاده می‌کند. قیمت گوشی تکنو مدل ۶ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت رم ۱۲٬۰۰۰ روپیه (۱۴۵ دلار) است و مدل ۸ گیگابایتی با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز حدود ۱۳٬۰۰۰ روپیه (۱۵۵ دلار) قیمت دارد.

گوشی پوا ۶ نئو 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی +HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است؛ درحالی‌که پوا ۶ نئو 4G از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. تکنو در مدل 4G از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

تکنو گوشی پوا ۶ نئو 4G را به باتری بزرگ ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ وات مجهز کرد؛ اما اکنون پوا ۶ نئو 5G از یک باتری معمولی ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات بهره می‌برد. این گوشی استاندارد IP54 را برای مقاومت دربرابر گرد و غبار و آب دریافت کرده است.

مقالات مرتبط
  • باتری ۷ هزار میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز؛ گوشی‌های جدید تکنو رونمایی شدند
  • بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار [مرداد ۱۴۰۳]

گوشی جدید تکنو از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند. هردو گوشی تکنو دارای بلندگوهای استریو نیز هستند. پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی تنها ویژگی‌های قابل‌توجه گوشی پوا ۶ نئو 5G نیستند؛ چراکه این گوشی قابلیت‌های کاربردی هوش مصنوعی مانند حذف افراد و اشیا از تصاویر تا تولید تصاویر جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی پوا ۶ نئو 5G در ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) عرضه خواهد شد و ازطریق آمازون و خرده‌فروشی‌ها دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند این گوشی را در سه رنگ آبی لاجوردی، سفید و خاکستری تیره خریداری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ