«السنوار» به «سیدحسن نصرالله» نامه نوشت

اقتصاد ایران: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نامه‌ای را خطاب به دبیرکل حزب‌الله لبنان به نگارش درآورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نامه‌ای را برای «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان ارسال کرد.

السنوار در این پیام از نامه تبریک و تسلیت دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت شهادت شهید «اسماعیل هنیه» و مبارز همراه وی قدردانی کرد.

در ادامه این نامه آمده است: از ابراز همبستگی شما که با احساسات راستین و والا همراه بود سپاس‌گزاری می‌کنیم. این ابراز همبستگی بیانگر اقدامات مبارک شما در جبهه‌های مقاومت در راستای حمایت، پشتیبانی و شرکت در نبرد بود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: «ابوالعبد»، فرمانده ما در نبرد طوفان الاقصی که یکی از شرافتمندانه‌ترین نبردهای تاریخی ملت ماست به شهادت رسید.

السنوار ادامه داد: شهادت فرمانده شهید ما مؤید آن است که خون فرماندهان و مبارزان ما از خون هم‌وطنانمان با ارزش‌تر نیست. این خون‌های پاک و کاروان‌های مبارک شهدا بر صلابت و قدرت در مقابله با اشغالگران می‌افزاید.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: تاکید می‌کنیم که جنبش حماس مانند قبل بر وفا به خون شهدا ثابت‌قدم باقی خواهد ماند.

السنوار ادامه داد: مبانی والایی که فرمانده هنیه به سوی آن‌ها فرا می‌خواند ثابت و حاضر باقی خواهند ماند و جنبش و مبارزان ما مسیر آن‌ها را خواهند پیمود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: در پیشاپیش این مبانی که ما در مسیر آن‌ها حرکت خواهیم کرد، اتحاد ملت فلسطین پیرامون گزینه جهاد و مقاومت است. همچنین در پیشاپیش این مبانی وحدت امت و در قلب آن محور مقاومت در برابر پروژه صهیونیسم است.

السنوار تاکید کرد: ما تا اخراج اشغالگران و برپایی کشور مستقل خود با حاکمیت کامل و به پایتختی قدس در مسیر این مبانی حرکت خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ