شاهرود پزشک متخصص جذب می‌کند/ برخورد جدی با پدیده زیرمیزی

اقتصاد ایران: شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درباره کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهرستان‌های شاهرود و میامی گفت: به زودی نیروهای متخصص و فوق تخصص جذب می‌شوند.

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، رضایتمندی پرسنل یکی از مهمترین اهداف ما در دوره مدیریت جدید بود، تاکید کرد: احساس ما بر این است که اگر رضایتمندی پرسنل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود لحاظ شود، همین امر عاملی برای تکریم ارباب رجوع نیز خواهد شد و یک نوع آسودگی خیال را نیز برای کادر درمانی مهیا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اضافه کار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به روز شده است، افزود: به لحاظ کارانه ها نیز امروز اقدامات خوبی در دانشگاه صورت گرفته و مطالبات کادر درمان از ۱۳ الی ۱۴ ماه عقب ماندگی امروز به چهار ماه کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه امکان پرداخت به روز کارانه ها البته وجود ندارد زیرا دانشگاه باید از بیمه‌ها نیز پول دریافت کند که عمدتاً با تأخیر روبرو هستند، تاکید کرد: علیرغم تمام این موضوعات، تمام مطالبات ما به روز پرداخت شده است و علاوه بر آن مسائلی که مازاد نیز اضافه شده‌اند مانند ترمیم حقوق، بلافاصله به روز پرداخت شده و در این زمینه‌ها هم مشکلی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نداریم.

بهادری منفرد با اشاره به کمبود پرسنل بیان کرد: هر کجا احساس کنیم کمبود داشته باشیم، تأمین می‌کنیم اما بالاخره یک چارت سازمانی داریم و نمی‌توانیم از آن تخطی کنیم از سوی دیگر شاهرود در زمره دانشگاه‌های علوم پزشکی است که شرایط چارت سازمانی مان با تعداد نیروهای موجود مان تقریباً برابری می‌کند و این موضوع در کمتر دانشگاهی دیده می‌شود اما به هر صورت کار خدمت رسانی در زمینه درمانی کار سنگینی است.

وی با بیان اینکه اگر راهکارهایی داشته باشیم که جاهایی کمبود نیرو یا اضافه نیرو داشته باشیم، حتماً جابجایی‌هایی را صورت خواهیم داد، افزود: ما همچنین برخوردهای لازم را با مسائل بداخلاقی مانند زیر میزی صورت داده‌ایم تا جایی که در داخل بیمارستان‌های تابعه دانشگاه به آن صورت نداریم و معاون درمان دانشگاه نیز کاملاً پیگیر این امر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تذکرات به برخی پزشکیان متخلف خبر داد و ابراز کرد: تعداد این پزشکان البته بسیار اندک است اما همان میزان هم در حال برخورد هستند و از سوی دیگر برای جذب نیروهای متخصص جدید بنا به زمان، اقدام کرده‌ایم.

بهادری با بیان اینکه جذب متخصص زمان خاصی دارد، افزود: اواسط شهریورماه تا اواسط مهرماه زمان جذب نیروهای متخصص است که در این زمینه برخی نیروهای متخصص را جذب خواهیم کرد و در آبان ماه نیز تعدادی نیروی فوق تخصص نیز جذب خواهد شد تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری برای جذب فوق تخصص و تخصص نیز صورت داده‌ایم همچنین وزارت بهداشت نیز نگاه ویژه ای به دانشگاه دارد و امیدواریم کمبودها رفع شود، افزود: با جذب این متخصصان و فوق تخصص‌ها که تعدادشان هم زیاد است، بخشی از مشکلات ما حل خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ