بازگشت غیرمنتظره؛ بازی محبوب Flappy Bird احیا می‌شود

اقتصاد ایران: بازی محبوب و اعتیادآور Flappy Bird پس از ده سال، دوباره برمی‌گردد.

بازی محبوب Flappy Bird که در سال ۲۰۱۴ به‌دلیل اعتیادآور بودن از فروشگاه‌های اپلیکیشن حذف شد، پس از ۱۰ سال بازمی‌گردد. گروهی از طرفداران این عنوان به نام بنیاد Flappy Bird، حقوق بازی را به دست آورده‌اند و قصد دارند آن را در سال ۲۰۲۵ به‌صورت اپلیکیشن‌های موبایل برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر کنند. همچنین نسخه‌های وب و دسکتاپ بازی یادشده از پاییز امسال، در دسترس خواهند بود.

نسخه‌ی جدید بازی Flappy Bird شامل حالت‌های بازی جدید، شخصیت‌های تازه، پیشرفت‌ها و چالش‌های چندنفره خواهد بود. به گفته‌ی مایکل رابرتز، مدیر خلاقیت این پروژه، تیم توسعه‌دهنده قصد دارد تجربه‌ای تازه و جذاب را برای بازیکنان فراهم کند که آن‌ها را برای سال‌ها سرگرم نگه دارد. همچنین، تیم مذکور حقوق بازی دیگری به نام Piou Piou vs. Cactus را نیز به دست آورده که الهام‌بخش اصلی Flappy Bird بوده است.

بازی Flappy Bird در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، اما محبوبیت آن در سال بعد به اوج خود رسید. توسعه‌دهنده‌ی بازی، دونگ نگوین، فاش کرد که این بازی روزانه ۵۰ هزار دلار درآمد تبلیغاتی دارد. بااین‌حال، موفقیت Flappy Bird برای سازنده‌ی فیلیپینی آن بیش از حد تصورش بود؛ به‌طوری که نگوین در فوریه ۲۰۱۴، به دلایل خیرخواهانه، بازی یادشده را از اپ‌استور و گوگل‌پلی حذف کرد.

مقالات مرتبط
  • سازنده‌ی Flappy Bird روزانه ۵۰ هزار دلار درآمد دارد
  • ویژگی عجیب و غیرمنتظره بازی Call of Duty: Black Ops 6 رونمایی شد

بازگشت Flappy Bird به‌دلیل تلاش‌های فراوان بنیاد Flappy Bird ممکن شده است. آن‌ها با خرید حقوق این بازی از Gametech Holdings LLC، اطمینان حاصل کردند که هیچ ادعای مالکیتی فراتر از بنیاد وجود ندارد.

یکی از نکات جالب در مورد بازی Flappy Bird این است که نسخه‌های موبایل آن تا سال ۲۰۲۵ منتشر نخواهند شد و ابتدا نسخه‌های وب و دسکتاپ در دسترس قرار می‌گیرند. هرچند تصمیم مذکور شاید برای یک بازی موبایل عجیب به نظر برسد، اما برنامه‌ریزی دقیق تیم توسعه‌دهنده برای ارائه تجربه‌ای بهتر و کامل‌تر را نشان می‌دهد.

در نهایت، بازگشت Flappy Bird نه‌تنها برای طرفداران قدیمی این بازی بلکه برای نسل جدید بازیکنان نیز فرصتی است تا از بازی ساده و درعین‌حال چالش‌برانگیز محبوب لذت ببرند. با اضافه‌شدن حالت‌ها و شخصیت‌های جدید، بازی مذکور می‌تواند تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز را برای همه رقم بزند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ