تکذیب اظهارات فرماندار/ آتش‌سوزی جنگل‌های پلدختر ادامه دارد

اقتصاد ایران: پلدختر - با وجود اعلام فرماندار پلدختر مبنی بر مهار آتش‌سوزی جنگل‌های این شهرستان، اما به گفته دهیار «پل تنگ»، آتش‌سوزی جنگل‌ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی‌که احسان علی پوری فرماندار پلدختر و رئیس ستاد بحران شهرستان اعلام کرده بود که آتش‌سوزی جنگل‌های کوه «کیالان پاعلم» روبروی کارخانه آهک هیدراته مهارشده است، خبرها حاکی از آن است که عملیات مهار همچنان ادامه دارد و نیروهای مردمی درخواست یک فروند بالگرد آب‌پاش ایلوشین کرده‌اند.

تکذیب اظهارات فرماندار/ آتش‌سوزی جنگل‌های پلدختر ادامه دارد

دهیار پل تنگ (پاعلم) پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: آتش سه‌شنبه‌شب به جان جنگل‌های کوه «کیالان پا علم» افتاده و باگذشت سه روز جدال نفس‌گیر درختان جنگلی زیادی در آتش می‌سوزند.

حمید مهدی‌نژاد، اظهار کرد: با وجود عملیات اطفا به‌صورت ترکیبی هوایی و زمینی اما تلاش‌ها عقیم و بی‌نتیجه مانده است.

وی افزود: طی روز گذشته و امروز چند سورتی پرواز توسط دو فروند بالگرد هلال‌احمر صورت‌گرفته و نیروهای محلی و منابع طبیعی و امدادی به منطقه هلی‌برد شدند که شعله‌ورشدن لحظه‌به‌لحظه آتش و گسترده آن به طول سه و عرض یک کیلومتر و همچنین صعب‌العبور و صخره‌ای بودن و شیب تند منطقه، وزش باد پوشش گیاهی فراوان متأسفانه توان نیروها را کاهش داده و عملیات اطفا را با مشکل مواجه ساخته است.

دهیار پل تنگ (پاعلم) پلدختر با بیان اینکه آتش‌سوزی ۷۲ ساعت گذشته که همچنان ادامه دارد خسارت‌های زیادی به منابع طبیعی و جنگل‌های منطقه وارد کرده است، گفت: شعله‌های سر به فلک کشیده آتش در حال نزدیک‌شدن به قله کوه «کیالان» است و در صورت عدم اعزام بالگرد آب‌پاش به منطقه، آتش به کوه «تخت چان» واقع در پشت کوه «کیالان» سرایت خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ