«عایشه نور»؛ راشل کوری جدید مقاومت فلسطین

اقتصاد ایران: شهادت «عایشه نور ازگی ایگی»، فعال ضدجنگ آمریکایی-ترک تبار بار دیگر سبب شد تا انتقادات از حمایت‌های کوکورانه سیاسی و تسلیحاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی بالا بگیرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شهادت «عایشه نور ازگی ایگی»، فعال ضدجنگ آمریکایی-ترک تبار بار دیگر سبب شد تا انتقادات از حمایت‌های کورکورانه سیاسی و تسلیحاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی بالا بگیرد.

 

.

 

عایشه نور به همراه گروهی از فعالان ضد جنگ به منظور حمایت از کشاورزان فلسطینی برابر حملات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست عازم منطقه بیتا در شرق نابلس، واقع در شمال کرانه باختری شده بود که در جریان درگیری‌ها با گلوله نظامیان اسرائیلی جان باخت.

افزایش موج شهرک سازی توسط کابینه راستگرای افراطی نتانیاهو سبب شده تا بسیاری از فعالان بین‌المللی ضدجنگ با سفر به کرانه باختری ضمن شرکت در راهپیمایی‌های محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی از شهروندان و کشاورزان فلسطینی در مواجهه با خشونت‌های شهرک نشینان صهیونیست دفاع کنند.

«غسان دغلس»، استاندار نابلس در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرانه باختری گفت: تروریسم صهیونیستی فرقی بین یک شهروند فلسطینی وفعال جنگ حامی فلسطین قائل نیست، از همین رو معتقدم حمایت‌های آمریکا از تل آویو باید متوقف شود، چرا که امروز این گلوله ها حتی مردم و فرزندان آمریکایی‌ها را هم به کشتن می‌دهد.

 

کشته شدن عایشه نور برای بسیاری از حامیان آرمان مقاومت فلسطین یادآور جنایت بیست و یک سال قبل ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن راشل کوری، دیگر فعال آمریکایی حامی مقاومت زیر بولدوزهای نظامیان اسرائیلی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ