مهمترین شاخصه شهدا دفاع از عزت اسلامی و اقتدار ملی است

اقتصاد ایران: رودسر -امام جمعه لاهیجان گفت: مهمترین شاخصه شهدا دفاع از عزت اسلامی و اقتدار ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی عصر پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای طول لات و آزارکی رحیم آباد رودسر اظهار کرد: هرکدام از این شهدا حلقه‌ای از یک زنجیره بزرگ شهیدان در تاریخ انبیا و بشریت هستند.

وی با بیان اینکه امروز یاد و نام شهدا نظام ما را بالنده و مقتدر کرده است، افزود: مهمترین شاخصه شهدا دفاع از عزت اسلامی و اقتدار ملی بوده که باعث اقتدار همه جانبه نظام شده است.

امام جمعه لاهیجان بیان کرد: شهدا در عالی‌ترین نهضت انبیا با علمداری امام بر تارک این تاریخ درخشیدند و خون خود را به پای عدالت و توحید ریختند.

وی با اشاره به اینکه مسیر شهدا با قدرت ادامه دارد، گفت: پرچم حق را بلند کردن هزینه بر و برای دشمن خطر دارد و زمانیکه در این انقلاب شهید ندهیم آن روز روز عزای ما است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه ایستادگی برای حق هزینه دارد و همه این هزینه‌ها با شهادت در راه خدا پرداخت شده است، تصریح کرد: شهدا رشد کردند و دیگران را در مسیر رشد خود قرار دادند و نزد خدا روزی می‌خورند.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه امروز بواسطه خون شهدا در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌ایم، گفت: ناب های آمریکا به واسطه ترس از انتقام جمهوری اسلامی ایران دریا سرخ و خلیج فارس را ترک می‌کنند اینها بواسطه خون شهدا و نه دیپلماسی مذاکرات و برجام بوده است.

وی ادامه داد: آنچه که باعث شد که ترس ملت‌ها ریخته شود خون شهدای ما است اینها که سبب شد هیمنه استکبار شکسته و افسانه استکبار باطل شود.

امام جمعه لاهیجان افزود: با استقامت می‌توانم آرمان شهدا را حفظ کنیم ما مدیون شهدایی خون شهدا نباید در هیچ عرصه‌ای پایمال شود همه ما وظیفه داریم خون شهید را در عمل حفظ کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ