معلم‌های استان سمنان در رویداد «الف تا» درخشیدند

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش معلم‌های استان در رویداد «الف تا» که به میزبانی برج میلاد تهران، امروز صبح با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال وزیری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در آموزش و پرورش استان سمنان و در حاشیه برگزاری مراسم الف تا به صورت ویدئوکنفرانسی بیان کرد: در این رویداد درخشش معلمان استان سمنان با پنج اثر برگزیده کشوری درخشیدند.

وی با بیان اینکه ۴۷ اثر معلمان استان سمنان در این مراسم که با حضور وزیر و مقامات وزارتخانه آموزش و پرورش برگزار شد، تقدیر شدند، افزود: کسب یک عنوان برگزیده و چهار عنوان راه‌یافته کشوری از دیگر آثار معلمان استان سمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه روایت‌گری تجربیات خلاق و ارزشمند معلمان سراسر کشور موضوع دومین رویداد الف‌تا بود، تاکید کرد: دو هزار معلم استان سمنان در این رویداد شرکت کردند.

وزیری با بیان اینکه این رویداد محورهای مختلفی دارد، بیان کرد: مدارس پیشتاز تحول، مدیریت و رهبری، برنامه تربیت، محیط تربیت، سلامت و تربیت‌بدنی، فرآیند یاددهی و یادگیری دوره ابتدایی و الگوهای برتر تدریس دوره متوسطه و… در زمره بخش‌ها و محورهای این رویداد بود.

وی افزود: اثر جمیله پیمان‌خواه و مرضیه حسنیان در محور مدارس پیشتاز، جلال عرب‌اسدی در محور تک‌تجربه، اکرم واعظیان و صدیقه مظهری در محور تک‌تجربه دوره اول متوسطه، به مرحله کشوری دومین رویداد الف‌تا راه یافت و در ارزیابی و داوری نهایی، اثر پیمان‌خواه مدیر آموزشگاه شهید فهمیده مهدیشهر رتبه برگزیده کشوری را کسب کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ