اتباع غیرمجاز به حوزه های امنیتی و دفاعی کشور خدشه وارد می کنند

اقتصاد ایران: کرمان_رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز می‌توانند به حوزه‌های دفاعی و امنیتی ما خدشه وارد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی، صبح پنجشنبه در سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جنوب استان کرمان در فرودگاه شهر جیرفت گفت: در سفر به جنوب استان کرمان ضمن بازدید هوایی از برخی نقاط ضروری استان، ظرفیت‌ها، مزیت‌ها، نیازها و محدودیت‌هایی که استان کرمان در این زمینه دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مسائل شرق و جنوب شرق کشور متعدد است افزود: قاچاق سوخت، اتباع بیگانه غیرمجاز، تردد اشرار و انسداد مرز و کویر موضوعات مهمی است که باید برای آن تصمیم جامع و عاجلی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مساله رهاشدگی کویر در کشورمان باید حل شود افزود: اتباع بیگانه غیرمجاز می‌توانند به حوزه‌های دفاعی و امنیتی کشور خدشه وارد کنند.

عزیزی، با بیان اینکه در این سفر مسائل استان کرمان را با حضور فرمانداران و مسئولان سیاسی و نظامی مورد بررسی قرار می‌دهیم گفت: امیدواریم این بازدیدها، رفت و آمدها، اقدامات نظارتی و جلساتی که با فرمانداران و متولیان امنیت برگزار می‌کنیم بتواند شاخص‌های امنیتی ما را ارتقا دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرمان از جمله استان‌هایی است که نیازمند توجه بیشتر و حمایت بیشتر دولت است تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی با این هدف که کرمان را به عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کند به این استان آمده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ