یادواره شهدا با هدف پاسداشت آرمان های شهیدان برگزار می شود

اقتصاد ایران: گرگان-فرماندار کردکوی گفت: امروز یادواره شهدا با هدف پاسداشت آرمان های شهیدان در محلات و روستاها و شهرها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته ترک صبح پنجشنبه در هجدهمین یادواره شهدای غرب کشور که در مصلای کردکوی برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی که در مقابل دشمن داشتند باعث شدند امروز شاهد برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با جانفشانی هایی که داشتند امروز برای ما دو چیز را به یادگار گذاشتند و آن حفظ تمامیت ارضی و دوم چادری است که به بانوان این مرز و بوم هدیه شده است.

وی یادآور شد: امروز چادر برای بانوان کشور عفت است که شهدا و رزمندگان آن را برای ما به ارمغان آوردند.

ترک با اشاره به اینکه در ۸ سال جنگ تحمیلی شهدا و رزمندگان اسلام خوش درخشیدند و توانستند اتفاق‌های بزرگی را رقم بزنند، اظهار کرد: امروز یادواره شهدا با هدف پاسداشت گ آرمان‌های شهدا در سطح محلات و روستاهای شهرها و استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان کار جهادی انجام دادند، افزود: امروز جهاد برای ماهایی که دارای مکتب حسینی و مکتب خمینی هستیم تمامی ندارد، همه ما به عنوان یک انسان متعالی که مسلمان هستیم باید تلاش کنیم برای اینکه بهتر زندگی کنیم، بهتر خودمان را حفظ کنیم.

فرماندار کردکوی هدف دیگر از برگزاری یادواره شهدا را رسیدن به قرب الهی دانست و گفت: برگزاری این گونه مراسم گنجینه‌ای برای رسیدن به سعادت است.

وی افزود: برای رسیدن به قرب الهی و دین محوری تلاش کنیم و تابع ولایت محض فقیه خودمان باشیم تا راه را از بیراهه تشخیص دهیم و آرمان متعالی شهدا را به جوانان انتقال دهیم.

گفتنی است هجدهمین یادواره شهدای غرب و شمال غرب کشور با حضور استان‌های چون گلستان، مازندران، گیلان و کردستان در مصلای کردکوی در حال برگزاری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ