استقبال مردم از «دختر کاپشن صورتی» در نمایشگاه نوشت‌افزار

اقتصاد ایران: محمودی از استقبال مردمی از طرح «دختر کاپشن صورتی» و طرح‌های مرتبط با حاج قاسم سلیمانی در این نمایشگاه نوشت‌افزار خبر داد.

- اخبار فرهنگی -

حمید محمودی، معاون رسانه‌ای دهمین دوره نمایشگاه ایران‌نوشت، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به استقبال مردمی از این دوره نمایشگاه گفت: این دوره نمایشگاه در مصلی برگزار می‌شود، با توجه به اینکه فضای بازتری به غرفه‌ها و مردم اختصاص داده شده و پارکینگ نیز تأمین می‌شود، استقبال مردم در قیاس با دوره‌های گذشته بهتر بوده است. از سوی دیگر، مصلی تقریباً در مرکز شهر است و دسترسی به آن برای مردم راحت‌ تر است. همچنین تلاش صدا و سیما و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی نیز در این اقبال بی‌تأثیر نبوده است.

وی به طرح‌هایی که بیشتری استقبال را در نمایشگاه این دوره داشته‌اند، اشاره و اضافه کرد: در روز افتتاحیه نمایشگاه از طرح‌های «دختر کاپشن صورتی» رونمایی شد. در چند روز گذشته که نمایشگاه برگزار شده، طرح‌های مرتبط با «دختر کاپشن صورتی» به ویژه آن طرحی که به همراه حاج قاسم است، مورد اقبال مراجعه‌کنندگان قرار گرفته و به گفته غرفه‌‌داران، این طرح‌ها به اتمام رسیده است.

نوشت‌افزار , نوشت افزار ایرانی اسلامی ,

محمودی همچنین به دیگر فعالیت‌های فرهنگی دهمین دوره نمایشگاه ایران‌نوشت اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به وقایع تلخی که در فلسطین و نوار غزه در جریان است، محصولات مرتبط با این وقایع از سوی دو غرفه در نمایشگاه عرضه می‌شود.

روز سیزدهم دی ماه 1402 یک حادثه تروریستی در کرمان در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که این حادثه تروریستی منجر به شهادت 91 نفر و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد. یکی از شهدا کودک دو ساله‌ای به نام ریحانه سلطانی‌نژاد بود که در فضای مجازی با عنوان دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی خوانده شد. این دختر دو ساله به همراه هفت نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند که باعث تأثر بسیاری در آن زمان شد.

نوشت‌افزار , نوشت افزار ایرانی اسلامی ,

در صنایع فرهنگی و در رأس آنها محصولاتی که ارتباط مستقیم با کودکان و نوجوانان دارند، همواره موضوع کاراکتر و شخصیت‌پردازی برای مخاطب دارای اهمیت بالایی است. به طور ویژه‌تر در صنعت نوشت‌افزار از آنجا که با قشر دانش‌آموز و در یک کلام با آینده‌سازان ایران در ارتباط است، توجه به این موضوع بیشتر و ملموس‌تر است.

 فعالان و مؤثران عرصه طراحی همواره به دنبال خلق کاراکتر و شخصیت تأثیرگذار برای مخاطب دانش‌آموزی خود هستند تا بتوانند ارتباط سریع‌تر و ملموس‌تری با آنها برقرار کنند. در همین راستا مجمع تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر از کاراکتر دختر کاپشن‎صورتی با گوشواره‎قلبی جهت استفاده تولیدکنندگان محصولات کودک و نوجوان رونمایی کرد. در نمایشگاه ایران‌نوشت امسال محصولات مرتبط با این طرح در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دهمین دوره نمایشگاه ایران‌نوشت از روز پانزدهم شهریورماه کار خود را با حدود 70 تولیدکننده در مصلی امام خمینی(ره) آغاز کرده است. این نمایشگاه تا 31 شهریورماه برقرار است. تهیه نوشت‌افزار ایرانی به صورت مستقیم از تولیدکننده با بهترین قیمت از جمله مزایای این نمایشگاه عنوان شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ