هفت هزار تبعه خارجی به طور غیر قانونی در قشم حضور دارند

اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی قشم درباره آخرین وضعیت حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در قشم گفت: برابر برآورده‌های به دست آمده هفت هزار تبعه خارجی به طور غیر قانونی در این شهرستان مرزی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر مرادی اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح هجرت، موضوع بررسی رفت و آمد و جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز در محدوده استحفاظی این فرماندهی در دستور کار پلیس قرار گرفت و تمامی نقاطی که اتباع غیرمجاز در آنها مستقر بودند شناسایی و بازرسی شد.

وی ادامه داد: با برآورده‌ های به دست آمده از سوی مأموران پلیس اطلاعات و یگان‌های تابعه فرماندهی این شهرستان مرزی مشخص شد که هفت هزار تبعه خارجی غیرمجاز به طور غیرقانونی در این شهرستان مرزی حضور دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: با تلاش پلیس از هفت هزار نفر اتباع خارجی غیرمجاز شناسایی شده در سطح این جزیره، ۲ هزار و ۳۵۳ نفر از آنها دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مقام‌های قضائی این شهرستان معرفی و به کشورشان بازگشت داده شدند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه ورود و اقامت این افراد به دلیل غیر قانونی بودن و نیز اینکه احتمال شیوع آلودگی را در منطقه داشته باشند جرم محسوب می‌شود، اضافه کرد: پلیس قشم طبق قانون، مقابله با رفت و آمد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز را به صورت جدی در دستور کار دارد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده به ویژه بزهکاری‌های مربوط به حضور آنها را مدیریت کند.

وی گفت: این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و برخورد با اتباع بیگانه فاقد هرگونه مجوز اقامت و آمد و شد در بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس، به اجرا درآمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از تمامی قشموندان به خصوص کارفرمایان خواست با خودداری از به کارگیری اتباع بیگانه که رفت و آمد غیرمجاز دارند، در صورت اطلاع از وجود اتباع بیگانه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به مسؤولان اطلاع دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ