مهمترین چالش‌های پیش روی تبلیغات اسلامی شهرستان یزد

اقتصاد ایران: یزد- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به مهمترین چالش‌های پیش روی شهرستان گفت: رفع این چالش‌ها به کار جدی و برنامه ریزی و همکاری مسئولان با سازمان تبلیغات اسلامی نیاز دارد.

حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش های پیش روی شهرستان که نیاز به کار جدی و برنامه ریزی و همکاری مسئولان با سازمان تبلیغات اسلامی دارد، گفت: در این زمینه می توان به ترکیب اقوام و مذاهب و نحله های مختلف در یزد اشاره کرد، بنابراین به دبیرخانه ویژه پیگیری و برنامه ریزی این مهم و حمایت مادی و معنوی مسئولان از این دبیرخانه نیاز است، همچنین ایجاد کلینیک بهداشت معنوی در سطح استان و مرکز استان و تبلیغات گسترده آن در سطح شهر می تواند موثر باشد.

وی، عدم هماهنگی بین کارهای فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان و تداخل برنامه ها و موازی کاری های فرهنگی را از دیگر چالش ها برشمرد و افزود: در این زمینه ایجاد مرکز ارتباط و تماس توسط سازمان تبلیغات اسلامی و حمایت مادی و معنوی مسئولان از این مرکز، احساس می‌شود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به مجالس جشن های مختلف به نام جشن های مذهبی در تالارها و سالن های همایش و هتل ها اظهار کرد: در این زمینه به همکاری بیش از پیش میراث فرهنگی نیاز است و نشست‌های متعدد برای ساماندهی مسائل این گونه جشن‌ها باید در اولویت باشد.

وی، حضور توریست ها و بی برنامگی فرهنگی و عدم هماهنگی با اداره تبلیغات اسلامی در حوزه پیوست های فرهنگی و نوع ارتباط با آنها را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: در اینجا نیاز به تعامل و همکاری و حمایت مادی و معنوی مسئولان نسبت به حمایت از شبکه مبلغین گردشگری سازمان تبلیغات اسلامی است تا هم فرهنگ اصیل دینی و اسلامی و مذهبی یزد به توریست های کشورهای مختلف منتقل شود و هم تاثیر فرهنگی آن مشهود باشد و از این بستر بیشترین استفاده فرهنگی شود.

دادآفرین با اشاره به انتظاراتی که وجود دارد، اضافه کرد: حمایت بیش از پیش مسئولان از ائمه جماعات مساجد و مدارس و آماده سازی بستر مدارس برای حضور بیش از پیش روحانیت در نمارجماعت مدارس مورد انتظار است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد همچنین بر حمایت مادی و معنوی مسئولان در خصوص نشست های مختلف آموزشی و زیارتی و سیاحتی به خصوص به صورت خانوادگی تاکید کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ