۸ هزار طرح آموزشی و ورزشی در کشور اجرا می شود

اقتصاد ایران: زنجان-رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: درحال حاضر ۸ هزار طرح فعال آموزشی، ورزشی و پرورشی در کشور در حال اجراست.  

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خان‌محمدی صبح پنجشنبه در جریان سفر یکروزه به زنجان، در بازدید از طرح های مجموعه ورزشی آموزش و پرورش این استان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه درحال حاضر ۸ هزار طرح فعال آموزشی، ورزشی و پرورشی در کشور در حال اجراست، گفت: امسال ۱۷۰۰ طرح آموزشی و ورزشی در کشور به بهره برداری می‌رسد

وی با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز فضاهای اموزشی در کشور برنامه ریزی ویژه در دستور کار داریم، افزود: همچنین ۶ درصد از طرح های قابل افتتاح شامل پروژه های ورزشی و پنج درصد نیز شامل طرح های پرورشی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه فراهم نمون فضای مناسب آموزشی در مناطق مختلف کشور مورد تاکید جدی است، ادامه داد: در تلاس هستیم شرایط مناسب و مطلوبی را از حیث تامین و توسعه فضاها و تجهیزات آموزشی داشته باشیم.

خان محمدی با اشاره به اینکه در طی سه سال گذشته توجه ویژه‌ای به پروژه های ورزشی در مدارس شده است، ادامه داد: فضاهای ورزشی ضامن مدرسه خوب و با نشاط و تحقق زمینه های مورد نیاز برای تربیت تمام ساحتی است.

مجموعه ورزشی آموزش و پرورش زنجان موسوم به مجموعه مظفری در یک محدوده پنج هکتاری واقع شده و دارای طرح های متعدد در دست ساخت همچون استخر دانش آموزی، هنرستان ورزشی، سالن والیبال، زمین چمن بزرگ و استاندارد برای استفاده دانش‌آموزان است.استخر این مجموعه با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی طی حدود یک و نیم ماه آینده به بهره داری می رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ