سوءاستفاده صهیونیست‌ها از موسسات امدادی برای بمباران غزه

اقتصاد ایران: وزارت کشور و امنیت فلسطین در غزه نسبت به سوءاستفاده رژیم اشغالگر از نام موسسات امدادی و دریافت اطلاعات از شهروندان فلسطینی برای بمباران منازل آنها هشدار داده و اعلام کرد سرویس جاسوسی دشمن از طریق گوشی همراه، از فلسطینی‌ها اطلاعات می‌گیرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت کشور و امنیت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای درباره توطئه جدید صهیونیست‌ها هشدار داده و تاکید کرد که رژیم اشغالگر با جعل نام موسسات امدادرسانی، اقدام به بمباران منازل مسکونی در نوار غزه می‌کند.

این وزارتخانه از شهروندان فلسطینی در نوار غزه خواست، مراقب باشند که هیچگونه اطلاعاتی از جمله اطلاعات مربوط به محل سکونت خود، اعضای خانواده و همسایگانشان را در اختیار افرادی که مدعی کار در موسسات خیریه و امدادرسانی هستند، قرار ندهند.

در ادامه این بیانیه آمده است که دریافت اطلاعات از وضعیت افراد و خانواده‌ها در نوار غزه برای کمک رسانی به آنهاف منحصراً از طریق مصاحبه حضوری یا در مقرهای شناخته شده موسسات و انجمن‌های امدادی انجام می‌شود.

بر اساس این بیانیه، بررسی‌های انجام شده از سوی مراجع مربوطه حاکی از آن است که بسیاری از حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به منازل شهروندان فلسطینی در نوار غزه طی ماه‌های گذشته که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد بی‌شماری از غیرنظامیان شد، از طریق دریافت اطلاعات از این خانواده‌ها توسط تلفن همراه صورت گرفته است و سرویس‌های جاسوسی رژیم اشغالگر با جعل هویت انجمن‌ها و موسسات امدادی محلی و بین المللی شروع به دریافت اطلاعات از فلسطینی‌ها می‌کنند.

وزارت کشور و امنیت فلسطین در نوار غزه از شهروندان خواست که بدون توجه به نام موسسات امدادی، به هیچ وجه اطلاعات را در اختیار افراد ناشناس که مدعی کمک به آنها هستند، قرار ندهند؛ حتی اگر ادعا کنند که وابسته به سازمان‌های دولتی هستند.

این وزارتخانه همچنین از رسانه‌های محلی، ایستگاه‌های رادیویی فلسطینی و فعالان رسانه‌های اجتماعی خواست تا آگاهی و آموزش‌های لازم را به مردم در این زمینه بدهند.

این وزارتخانه ماه قبل هم درباره توطئه‌ها و تحرکات جاسوسی دشمن صهیونیستی در نوار غزه هشدار داده و اعلام کرد که اشغالگران در تلاش برای جمع آوری اطلاعات از مقاومت هستند.

یک مقام ارشد در این وزارتخانه گفت: دستگاه‌های امنیتی تعدادی از افرادی که با صهیونیست‌ها همکاری داشتند را دستگیر کرده‌اند و تحقیقات از آنها، در حال انجام است. صهیونیست‌ها با جعل نام انجمن‌های امدادی و با این پوشش، شروع به جمع آوری اطلاعات و باج‌گیری از شهروندان فلسطینی می‌کند. اشغالگران در این زمینه با تعدادی از افراد در غزه تماس گرفته و سپس آنها را تهدید به بمباران خانه‌هایشان و کشتن اعضای خانواده‌هایشان کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ