به‌زودی داشتن حساب کاربری سامسونگ برای استفاده از گلکسی‌استور اجباری می‌شود

اقتصاد ایران: داشتن حساب کاربری سامسونگ برای دسترسی به گلکسی‌استور به‌زودی الزامی می‌شود.

گلکسی‌استور، جایگزین یا رقیب گوگل پلی‌استور برای دستگاه‌های سامسونگ گلکسی به‌شمار می‌رود، اما به‌زودی استفاده از آن نیازمند ایجاد سامسونگ اکانت خواهد بود.

از نظر فنی برای استفاده از گوشی سامسونگ یا سایر محصولات گلکسی، به سامسونگ اکانت نیاز ندارید، اما به گزارش وب‌سایت SammyFans، باتوجه‌به اطلاعیه‌ی غول فناوری کره‌ی جنوبی در جدیدترین به‌روزرسانی فروشگاه گلکسی (نسخه‌ی ۶/۶/۱۳/۱۰)، به‌زودی برای استفاده از این فروشگاه نیاز به حساب کاربری خواهید داشت. فرقی نمی‌کند که بخواهید اپلیکیشن‌های جدیدی را دانلود یا اپ‌های موجود را به‌روزرسانی کنید؛ زیرا حتی برای بازکردن فروشگاه مجبور خواهید بود وارد سامسونگ اکانت شوید.

در بخشی از اطلاعیه‌‌ی سامسونگ آمده است: «نیاز به سرویس جدید؛ برای استفاده از سرویس‌های گلکسی‌استور مانند نصب، دانلود و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها، باید با حساب کاربری سامسونگ خود وارد شوید.»

الزام ورود به سامسونگ اکانت شامل تمام به‌روزرسانی‌های خودکار اپلیکیشن‌هایی می‌شود که قبلاً بدون‌نیاز به حساب کاربری کار می‌کردند. استفاده از گلکسی‌استور برای اکثر کاربران چندان ضروری نیست، اما اغلب ویژگی‌های کلیدی را ازطریق به‌روزرسانی‌هایی ارائه می‌دهد که در گوگل‌پلی دردسترس نیستند، بنابراین ایجاد حساب کاربری در نهایت تا حدودی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود، زیرا احتمال دارد برخی از این اپ‌ها در صورت به‌روز نشدن کار نکنند.

الزام ورود به سامسونگ اکانت برای استفاده از گلکسی‌استور از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر ۱۴۰۳) اعمال خواهد شد، اما باید اشاره کنیم که این اطلاعیه هنوز برای همه‌ی کاربران نمایش داده نمی‌شود؛ زیرا به‌روزرسانی اخیر گلکسی‌استور همچنان در حال انتشار است.

مقالات مرتبط:
  • گوشی‌های سامسونگ از این قابلیت‌های جدید اندروید محروم‌اند
  • آموزش تغییر منطقه گوشی سامسونگ؛ دریافت سریع‌تر آپدیت‌ها و فعال‌‌ کردن ضبط مکالمه

نیاز به حساب کاربری سامسونگ، به‌هیچ‌وجه روی برنامه‌های دانلودشده از پلی‌استور تأثیر نمی‌گذارد، اما بسیاری از اپ‌های سامسونگ برای به‌روزرسانی به گلکسی‌استور وابسته هستند.

نکته‌ی دیگر اینکه رابط کاربری One UI طی چند سال گذشته، کاربران را برای ساخت سامسونگ اکانت به‌شدت تحت فشار قرار داده است تا این کار را انجام دهند و اغلب اوقات، هنگام بازکردن اپلیکیشن‌های دیگر در دستگاه، پیغامی برای ثبت‌نام نمایش می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ