مشهد در سوگ شهادت امام حسن عسکری(ع) سیاهپوش است

اقتصاد ایران: مشهد- همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) مشهد مقدس به ویژه صحن و سرای ملکوتی امام رضا علیه السلام سوگوار و عزادار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سالروز شهادت یازدهمین گوهر آسمان ولایت و امامت، اباالمهدی (عج)، پرچم سیاه بر گنبد حرم مطهر رضوی برافراشته شده و همه صحن‌ها و رواق‌های حرم رضوی سیاهپوش شده و نوای مرثیه در صحن و سرای رضوی طنین انداز شده است.

حرم ملائک نشین رضوی حرم ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) در عزای سالروز شهادت مظلومانه امام حسن عسکری (ع) رخت عزا بر تن کرده و میعادگاه ارادتمندان اهل بیت (ع) شده است که با دل راهی این صحن و سرا شده‌اند تا این مصیبت را به محضر ولی نعمتشان و همچنین به ساحت مقدس امام عصر (عج) تسلیت گویند و تعجیل در فرجش را از خداوند خواستار شوند.

ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) در روز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام از راه‌های دور و نزدیک با نژادها زبان‌ها و گویش‌های مختلف از سراسر کشور و حتی بسیاری از ممالک اسلامی به ویژه عراق پاکستان کویت و بحرین به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند تا این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ثامن الحجج (ع) و حضرت ولی عصر (عج) تسلیت و تعزیت بگویند.

ویژه‌برنامه سالروز شهادت این امام بزرگوار با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین وحید حجتی با موضوع سیره فردی و اجتماعی امام حسن عسکری (ع) آغاز و در ادامه زائران حرم مطهر رضوی با قرائت زیارت امام حسن عسکری (ع) که با نوای رضا نظامی قرائت می‌شود، به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

این ویژه برنامه‌ها در شام شهادت امام یازدهم با قرائت زیارت امین‌الله با نوای سید محمود صفاتی، سخنرانی در باب شخصیت امام حسن عسکری (ع) توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن ملکی و مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت توسط جعفر ملائکه همراه خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ