پوستر نمایشگاه گردشگری تبریز با حضور مدیرعامل راه‌آهن رونمایی شد

اقتصاد ایران: تبریز-پوستر سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از این پوستر، اظهار کرد: یکی از راهکارهای توسعه هر بخش، برگزاری نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن بخش است.

جبارعلی ذاکری، برگزاری نمایشگاه ملی و بین المللی در زمینه گردشگری و صنایع دستی تبریز را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه را برای کارهای زیربنایی در این حوزه فراهم سازد و بتوان ظرفیت گردشگری استان را ارتقا داد.

وی با اشاره به حمایت‌ها از تقویت زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بر این اساس شهرداری تبریز سازندگان هتل‌ها را از پرداخت عوارض معاف کرده است.

ذاکری گفت: محصولات صنایع دستی منطقه، بسیار ارزشمند و حاصل زحمات هنرمندان استان آذربایجان شرقی است که برای توسعه و رونق این بخش نیز باید زیرساخت‌ها را به خصوص در موضوع حمل و نقل تقویت کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار کرد: پس از حمایت‌ها و اقداماتی که برای تقویت زیرساخت‌های بخش گردشگری انجام گرفته است، امسال آذربایجان شرقی به یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور تبدیل شده‌اند.

احمد حمزه زاده، با اشاره به ورود ۲.۶ میلیون نفر گردشگر به استان در ۱۰ روز تعطیلات اخیر، افزود: سال گذشته نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز پس از سال‌ها وقفه برگزار شد و ۲۳۴ هنرمند از ۲۸ استان کشور و ۶ کشور خارجی در آن حضور یافتند.

وی ادامه داد: نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال صنایع دستی در این نمایشگاه به فروش رفت.

حمزه زاده با اشاره به حضور چهره‌های مطرح کشور در این نمایشگاه و پوشش خبری این رویداد توسط خبرنگاران خارجی، گفت: حدود ۱۸۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که رکوردی برای خود محسوب می‌شود.

وی از برگزاری برخی برنامه‌های جنبی و نشست‌ها و رویدادهای مختلف در زمان برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تبریز خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ