لیست خوفناک الاهلی عربستان برابر پرسپولیس

اقتصاد ایران: الاهلی عربستان که پیش از تقابل اول خود در لیگ نخبگان باید برابر النصر قرار گیرد، نفرات خود را برای این بازی مشخص کرد.

ورزش سه: الاهلی عربستان که پیش از تقابل اول خود در لیگ نخبگان باید برابر النصر قرار گیرد، نفرات خود را برای این بازی مشخص کرد.

الاهلی عربستان به عنوان اولین حریف پرسپولیس در لیگ نخبگان با ستاره‌هایش وارد این رقابت‌ها خواهد شد.

این تیم که پیش از تقابل با نماینده ایران باید در لیگ عربستان جدالی حساس مقابل النصر را پشت سر بگذارد، با این نفرات مهیای این بازی شده است. شرایطی که به نظر می‌رسد عمده نفرات این لیست در لیگ نخبگان و جدال با پرسپولیس نیز از سوی الاهلی به کار گرفته شوند.

دروازه‌بانان: ادوارد مندی - عبدالرحمن السنابی - عبدالله عبدو - عماد الفدا

خط دفاعی: راجر ایبانز - مریح دمیرال - رایان حامد - فهد الحمد - علی مجراشی - بسام الحریجی - عبدالله العمار - سعد بالابید

خط میانی: فرانک کیسیه - الکساندر - گابری وگا - روبرتو فیرمینو - زیاد الجهانی - علی الاسماری

مهاجمان: ایوان تونی - فیراس البریکان - ریاض محرز - فهد الرشیدی - سمیحان النبیت - یاسین الزبیدی - عبدالکریم دارسی

* نکته جالب توجه اینکه الاهلی عربستان نام محمد المجحد را از لیست خود خارج کرده است.

* آنها در خط میانی خود تنها دو بازیکن عربستانی در اختیار خواهند داشت (زیاد الجهانی و علی الاسماری)

* این تیم امیدوار است ریاض محرز، ستاره خود را که دچار مصدومیت شده در این بازی در اختیار داشته باشد.

* مریح دمیرال، دیگر ستاره‌ الاهلی است که امروز وارد جده شد اما بلافاصله به تمرینات گروهی این تیم برای آماده‌سازی رویارویی با النصر پیوست. 

* تمامی بلیت‌های دیدار الأهلی مقابل پرسپولیس فروخته شد و باید دید در جو هیجان‌انگیز این استادیوم، دو تیم چه نمایشی خواهند داشت. 

* حذف نام محمد المجحد و عبدالله عطیف شگفتی بزرگی برای هواداران الاهلی عربستان شکل داده و بحث داغ تاپیک‌های آنها محسوب می‌شود. 

* ریاض محرز در آخرین تمرین گروهی این تیم شرکت نکرد تا شایعات درباره غیبت او برابر النصر عربستان شدت یابد و باید دید او قادر خواهد بود مقابل رونالدو و یارانش حضور یابد یا باید منتظر وضعیت او برای جدال با پرسپولیس ماند. 

* شاید یکی از چهره‌های جذاب الاهلی که به آن پرداخته نشده، ادوارد مندی سنگالی باشد. دروازه‌بان سابق چلسی که باید دید برابر مهاجمان پرسپولیس چه شرایطی را دنبال خواهد کرد. 

* فرانک کسیه، هافبک اهل ساحل عاج با سابقه حضور در بارسلونا نیز دیگر ستاره‌ای است که در ترکیب الاهلی عربستان حضور دارد و چند روز دیگر مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

* عربستانی‌ها در ادامه جاه‌طلبی‌های خود در این فصل، ایوان تونی را به خدمت گرفته‌اند. بازیکنی که اکنون دستمزدش در الاهلی باعث شده تا گرانترین بازیکن انگلیسی محسوب شود؛ حتی بیشتر از ستاره‌هایی مثل هری کین و رحیم استرلینگ!

* مریح دمیرال هم که در یورو گل کاشت و جزو برترین بازیکنان تیمش لقب گرفت و البته شادی پیروزی‌اش در این رقابت‌ها هم خیلی خبرساز شد. 

* دیگر ستاره الاهلی راجر ایبانز برزیلی است که سابقه بازی در رم ایتالیا را هم در کارنامه دارد و با معجزه پول قید حضور در اروپا را در 25 سالگی زده و در جده حاضر شده است.

* خط حمله الاهلی متشکل از محرز، فیرمینو و تونی قطعا آتش بازی جذابی را در جدال با النصر تدارک دیده‌اند و البته باید دید محرز به این بازی خواهد رسید یا خیر. 

* در جمع ستاره‌های نامدار الاهلی باید نام گابریل ویگا را هم قرار داد که با عجیب‌ترین تصمیم در 21 سالگی قید پیشنهاد حضور در رئال و بارسا را زده و برای هواداران الاهلی عربستان دلبری می‌کند.

* خب باید به ماتیاس یایسله جوان به عنوان سرمربی الاهلی هم پرداخت. مربی آلمانی و ۳۵ ساله‌ای که مانند مربیان بزرگی چون رالف رانگنیک و یولیان ناگلزمان، از مربیان پرورش یافته در بخشی ورزشی شرکت ردبول بود و با دو قهرمانی لیگ اتریش روی نیمکت سالزبورگ به جای جاه‌طلبی و اثبات خود در فوتبال اروپا، پیشنهاد هنگفت الاهلی را پذیرفته و باید دید تفکرات او در دومین فصل حضورش روی نیمکت الاهلی با چه شرایطی همراه خواهد بود.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ