لیست استقلال منتظر تصمیم مهم جواد نکونام

اقتصاد ایران: با بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال، تعداد بازیکنان وارد لیست به بیست نفر می رسد اما همچنان احتمال خروج زیلیکیچ وجود دارد.

خبرورزشی: با بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال، تعداد بازیکنان وارد لیست به بیست نفر می رسد اما همچنان احتمال خروج زیلیکیچ وجود دارد.

استقلال که برای ثبت قرارداد بلانکو ناچار شد ۶ بازیکن خود را از لیست در بیاورد، حالا یکی یکی در حال برگرداندن آنها به لیست خود است.

مهرداد محمدی محروم، آرمین سهرابیان مصدوم، ایمان سلیمی مظلوم(!) منتظر محمد، سینا سعیدی فر و محمدحسین مرادمند شش بازیکنی بودند که از لیست استقلال در آمدند اما تا این لحظه، مهرداد محمدی، مرادمند و ایمان سلیمی برای بازگشت به لیست با استقلال توافق کرده اند و احتمال بازگشت آرمین سهرابیان و منتظر محمد هم وجود دارد اما به شرطی که استقلال از شر آلمدین زیلیکیچ راحت شود!

استقلال  همه جوره درگیر سقف بودجه و سقف خرید بود و حالا با تصویب هیات رییسه، این سقف بالاتر رفته تا استقلال نفس بکشد.

تا این لحظه استقلال در لیست خود با احتساب زیلیکیچ، ۲۰ بزرگسال دارد؛ سیدحسین حسینی، سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، اندونگ، کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف، محمد حسین اسلامی، علیرضا کوشکی، زیلیکیچ، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و بلانکو ۲۰ بازیکن بزرگسال ثبت شده در لیست استقلال هستند و خالد آبادی هم در لیست زیر ۲۵ سال قرار دارد.

اگر استقلال زیلیکیچ را از لیست در بیاورد، نه تنها می تواند یک بزرگسال به جای او وارد لیست کند (چه آرمین سهرابیان و چه کریم انصاری فر که در فضای مجازی شایعه شده بود استقلالی ها حتی پوسترش را هم آماده کرده اند) بلکه به عنوان سهمیه ششم خارجی هم منتظر محمد را وارد لیست زیر ۲۵ سال خود می کند. این درست که منتظر وقتی زیر ۲۳ سال بود در استقلال بازی نکرد اما او فصل قبل در لیست استقلال بود و قرضی به مس رفسنجان رفت و در هر کدام از این دو تیم باشد، قانون زیر ۲۵ سال شامل حال او می شود.

حالا استقلال منتظر تصمیم آخر جواد نکونام است. نکونام تا قبل از آتش بس و عکس یادگاری با احمد شهریاری، اصرار داشت زیلیکیچ باید برود اما حالا معلوم نیست همچنان همان نظر را دارد یا نه؟ صدالبته مذاکره با منتظر محمد نشان می دهد نکونام هنوز هم به رفتن زیلیکیچ فکر می کند.

در صورت رفتن زیلیکیچ، استقلال سهمیه ششم خارجی خود را به منتظر محمد زیر ۲۵ سال می دهد و سهمیه بیستم بزرگسال خود را هم به آرمین سهرابیان یا کریم انصاری فر!

شایعه افزایش یک سهمیه بزرگسال برای ۴ تیم ایرانی حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان هم همچنان شنیده می شود!

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ