اجرای بیش از ۳۲۰ برنامه هفته دفاع مقدس در لامرد فارس

اقتصاد ایران: لامرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لامرد از اجرای ۳۲۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار علی گله داریان عصر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس بدون حمایت هیچ کشوری در مقابل تهاجم دشمنان ایستادگی کردند و مدال افتخار به گردن آویختند، اظهار داشت: شاید در ظاهر دفاع مقدس به پایان رسیده باشد، اما دفاع در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب با قدرت و قوت ادامه دارد.

وی با تاکید بر تغییر تاکتیک و ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی با رویکرد جنگ ترکیبی شناختی اظهار کرد: ملت ایران، ملتی بیدار، هوشیار و با استقامت است که در برابر همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با تبعیت از روشنگری‌های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب ایستادگی کرده است.

گله داریان افزود: پس از گذشت ۴ دهه از عمر با برکت نظام اسلامی، این انقلاب هر روز بالنده‌تر و مقاوم‌تر در تمامی عرصه‌های نظامی، علمی، پزشکی و … ظهور می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان لامرد، موفقیت‌های نظام اسلامی را مرهون‌خون‌پاک شهدای ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: باید در جهت حفظ دستاوردهای این نظام که با ریختن خون‌جوانان این وطن به دست آمده صیانت شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لامرد ضمن ابراز خرسندی از رویش‌های انقلاب در بین جوانان مؤمن انقلابی، تاکید کرد: خروش جوانان انقلابی برای دفاع از حریم آل الله این موضوع را اثبات کرده است که از این پس نیز همین جوانان بسیجی و ولایی انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به برنامه‌های شاخص این هفته با شعار «در راه فتح قله ایم» اشاره کرد و گفت: امسال نیز برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را با اجرای بیش از ۳۲۰ برنامه محوری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اقشار پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس گفت: غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری ۱۵ یادواره شهدا و آبروی محله، ۵ یادواره درون بخشی، ۲۰ یادواره شهدای خانگی، اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی، نواختن زنگ مهر مدارس، برپایی نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت جهاد تبیین، برپایی مسابقات فرهنگی هنری، رزمایش کمک‌های مومنانه با اهدای ۴۰۰ بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند، نشست تحکیم‌بنیان خانواده و گردهمایی بزرگ پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در لامرد است.

فرمانده سپاه لامرد، مسابقات ورزشی و روایتگری در صبحگاه مدارس، کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و حضور تیم پزشکی در نمازجمعه و تعدادی از مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ۱۴۰۳ در لامرد عنوان کرد و تصریح کرد: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در راستای اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ