طرح انسداد دیوارهای مرزهای شرقی به روش هوشمند در حال انجام است

اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح انسداد دیوارهای مرزی در منطقه شمال شرق کشور به روش هوشمند از سوی گروه‌های مهندسی نیروی زمینی ارتش در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر به مرزهای مشترک ایران و افغانستان اظهار کرد: مراحل مختلف عملیات این طرح ملی بر اساس تجهیزات، امکانات و فنآوری های روز کشورمان در این خطه مرزی کشور انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: کار عملیاتی انسداد دیوار در مرزهای مشترک استان خراسان رضوی با افغانستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و امیدواریم در مدت زمان پیش بینی شده به پایان برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح راهبردی کشور نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار جای جای مرزهای ایران دارد، ادامه داد: بخش زیادی از این طرح در قسمت‌های مختلف به ثمر نشسته است که این جای تقدیر از گروه‌های مهندسی فعال در آن دارد.

حیدری با بیان اینکه شرایط سخت آب و هوایی منطقه دوغارون نتوانسته مانع فعالیت و انجام کار نیروهای مهندسی در این پروژه شود، گفت: انسداد دیوار مرزهای ایران و افغانستان در شرق کشور با محوریت گروه مهندسی ۴۴۴ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و چند گروه دیگر انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه ۱۰۰ درصد مرزهای ایران اسلامی با امکانات، تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی رصد و پایش می‌شوند، بیان کرد: با استفاده از توان علمی نخبه‌های نیروی زمینی ارتش توانسته ایم مرزهای ایران را با امکانات و تجهیزات ساخت کشورمان رصد و پایش کنیم و در این حوزه موفق عمل کرده ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ