کردستان ۲.۵ برابر سرانه کشوری صندلی سینمایی در اختیار دارد

اقتصاد ایران: سنندج-رییس حوزه هنری کردستان گفت: کردستان ۲.۵ برابر سرانه کشوری صندلی سینمایی در اختیار دارد که فرصتی برای تبادل تجارب فرهنگی و هنری. محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فرهادی عصر چهارشنبه به مناسبت ۲۱ شهریور روز ملی سینما در جمع پرسنل و همکاران شاغل در پردیس سینمایی بهمن سنندج با تقدیر از مدیر امور سینمایی حوزه هنری، مدیران پردیس سینمایی مهر سقز، آزادی بیجار و کارکنان شاغل در این مجموعه اظهار کرد: سینما یک هنر و رسانه است که مخاطبان زیادی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه سینما علاوه بر رویکرد هنری و صنعتی که دارد بخشی از زندگی فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه را درگیر کرده است، افزود: سینما نقشی حیاتی در شکل‌گیری و انتقال تجربیات و ارزش‌های انسانی دارد و می‌تواند در تقویت هویت ملی و فرهنگی به تحریک تفکر و ابراز احساسات مخاطب بپردازد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان یادآور شد: با آموزش و آگاهی‌سازی که سینما در پیش گرفته بنیان خانواده نیز تقویت می‌شود.

فرهادی ارتقای سطح نیازهای مدیریتی، ارتباطی و سازمانی کارکنان سینما را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید علاوه بر حفاظت از امکانات سینما مشتری مداری نیز اولویت کارکنان و متصدیان سینما باشد.

وی افزود: سالن‌های سینمایی علاوه بر محل اکران فیلم، کانونی برای تبادل تجربه فرهنگی و هنری است و کردستان با داشتن ۲.۵ برابر سرانه کشوری صندلی سینما جایگاه ارزشمندی در دستیابی به اهداف فرهنگی و هنری دارد.

وی پوشش بخش اعظمی از فعالیت‌های فرهنگی هنری استان را به واسطه داشتن پردیس‌های سینمایی در سنندج، بیجار و سقز دانست و اضافه کرد: این مهم سبب ارتقای سطح فرهنگ و هنر استان نیز شده است.

رئیس حوزه هنری کردستان یادآور شد: با به روزرسانی مداوم امکانات و تجهیزات و توجه به ایجاد محیطی با نشاط برای مخاطبین امروز پردیس سینما بهمن یک مجموعه فرهنگی و هنری کامل است.

فرهادی، گالری، استودیو صدا و دوبله، سالن روباز و سالن‌های متعدد سینمایی و نمایش همزمان فیلم‌های روز و توجه به تمام ذائقه‌های مخاطبین این پردیس را از افتخارات این مکان فرهنگی و هنری دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ