نوجوانان خط شکن جنگ نرم و حافظان میراث دفاع مقدس هستند

اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز بر نقش محوری نسل جوان در حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل اسلامی با اشاره به پیچیدگی‌های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، فضای مجازی را خط مقدم این جنگ و نوجوانان را سربازان اصلی آن دانست.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزارهای متنوع و شگردهای پیچیده، به دنبال تغییر باورها و ارزش‌های نسل جوان است، بر لزوم آشنایی نوجوانان با این تاکتیک‌ها و تقویت توان مقابله با آنها تاکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های بالای نوجوانان در استفاده از فضای مجازی، بر لزوم تولید محتوای جذاب و مبتنی بر ارزش‌های دفاع مقدس توسط خود نوجوانان تاکید کرد.

وی افزود: تولید محتوای ارزشی و انقلابی توسط نسل جوان، می‌تواند به عنوان یک سلاح کارآمد در مقابله با جنگ نرم دشمن عمل کند.

سردار اسلامی با تاکید بر اهمیت تقویت سواد رسانه‌ای در میان نوجوانان اظهار کرد: تشخیص اخبار صحیح از اخبار دروغ و فریبکارانه، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که نوجوانان باید به آن مسلط باشند.

وی ادامه داد: دشمن با انتشار اخبار دروغ و شایعات، به دنبال ایجاد تفرقه و تضعیف بنیان‌های اعتقادی جامعه است. بنابراین، تقویت سواد رسانه‌ای نوجوانان می‌تواند به آنها کمک کند تا در برابر این هجمه‌ها مقاومت کنند.

سردار اسلامی از تشکل‌جهادی نوجوانان جریان ساز این اداره کل به عنوان بازوان توانمند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و بر لزوم حمایت از فعالیت‌های این تشکل‌ها تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: تشکل جهادی نوجوانان با فعالیت‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی خود، نقش مهمی در حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس ایفا می‌کنند. این تشکل‌با برگزاری اردوهای راهیان نور، نشست‌های بصیرتی و تولید آثار فرهنگی، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان کمک شایانی می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ