برگزاری جشنواره بین المللی چندرسانه ای میراث فرهنگی در استان فارس

اقتصاد ایران: مشهد- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری سومین جشنواره بین المللی چندرسانه ای میراث فرهنگی در استان فارس، شهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی در مراسم اختتامیه شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کشور در مشهد ضمن قدردانی از هنرمندان عکاس و فیلمساز کشور در به تصویر کشیدن و معرفی میراث فرهنگی و ارتقای سطح سواد میراث فرهنگی با ساخت و معرفی داشته‌ها و ارائه یک روایت متفاوت از زیست فرهنگی و معنوی و پیوند ارزشهای فرهنگی و تاریخی ایران در آثار تولیدی و محتوایی این جشنواره اظهار کرد: جشنواره‌هایی از این دست می‌تواند با هم افزائی محتوائی به معرفی میراث فرهنگی کشور در حوزه‌های میراث فرهنگی و معنوی کمک شایانی کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افزود: هدف من از حضور در این آئین عرض خسته نباشید به هنرمندان خلاق در عرصه فیلم و عکس و همچنین دعوت از آنان‌جهت مشارکت در جشنواره هنرهای چند رسانه‌ای میراث فرهنگی است.

وی در آئین اختتامیه این جشنواره که در پردیس‌سینمائی ملل مشهد برگزار شد؛ از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با ویژگی اهدای «جایزه شیراز» به برندگان این جشنواره در این شهر خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره به صورت بین المللی برگزارمی‌شود و موضوعات این جشنواره شامل میراث ملموس و ناملموس، آداب و رسوم فرهنگ عشایری و هر آنچه به موضوعات متنوع میراث فرهنگی مرتبط باشد در فراخوان این جشنواره پیش‌بینی شده است. این جشنواره در قالب‌های ویدئو کلیپ و تیزر، فیلم‌های مستند کوتاه و بلند سینمایی و عکس و همچنین تولید محتوا در پلتفرم‌های فضای مجازی می‌باشد.

موسوی اشاره کرد: هدف اصلی جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی به نحوی تغییر نگاه جهانیان به ایران و از بین بردن وجه ایران هراسی دشمنان این نظام با معرفی جلوه‌های متنوع میراث فرهنگی این کشور است که جز اهداف اصلی است. با توجه به ظرفیت‌های زیادی که مشهد مقدس دارد سعی بر آن است که بعد از استان فارس و شیراز، استان خراسان رضوی، میزبان برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در سال ۱۴۰۴ باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ