پیام تشکر سنوار از رهبران و کشورهای حامی فلسطین

اقتصاد ایران: رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین طی پیامی از همه کسانی که به مناسبت شهید هنیه، پیام تسلیت فرستاده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر اطلاع رسانی «یحیی السنوار»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی پیامی از همه رهبران، بزرگان، مسئولان و شخصیت‌های برجسته و دینی که شهادت شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس سابق دفتر سیاسی حماس تسلیت گفته بودند، تقدیر و تشکر کرد.

سنوار در این پیام و بیانیه خود، صمیمانه از همبستگی همراه با احساسات اصیل و صادقانه برادران دینی و ایمانی خود به مناسبت شهادت هنیه تقدیر کرده و از خداوند منان خواست، کشورهای این شخصیت ها را از هر بلا و بدی محافظت کند.

در این بیانیه آمده است: «شهید ما و سمبل و نماد امت اسلامی ما شهید هنیه در یکی از شریف‌ترین نبردهای تاریخی فلسطین در مسیر رهبران شهید به درجه شهادت نائل شد تا خون او، خون فرزندان و نوه‌های او با جان فشانی‌ها و فداکاری‌های بزرگ مردم فلسطین در این نبرد آمیخته شود. این شهادت تأکیدی است بر اینکه خون رهبران و فرماندهان و مجاهدان ما از خون فرزندان مردم فلسطین ما رنگین‌تر نیست».

سنوار در این پیام تأکید کرده است: «جنبش حماس و رهبران آن، در مسیر وفاداری به خون شهدا همچنان ثابت قدم خواهند بود و اصول والایی که برادر فرمانده و مجاهد شهید اسماعیل هنیه همواره به آن دعوت می کرد، همواره ثابت و حاضر خواهد بود و جنبش و مجاهدان آن در همین مسیر خواهند بود که اتحاد و وحدت مردم فلسطین بر سر گزینه جهاد و مقاومت و وحدت کلمه  امت عربی و اسلامی و کنار گذاشتن تفرقه و اختلافات به منظور ایجاد صف واحد در برابر دشمن صهیونیستی، در رأس این اصول و مبادی قرار دارد».

یحیی السنوار بعد از شهادت هنیه از سوی رژیم اسرائیل در تهران، از جنبش حماس به عنوان جانشین او تعیین شد. او قول داد که در دوران رهبری خود بر این جنبش، آرمان فلسطین را پیش ببرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ