شهردار جدید گناوه انتخاب شد

اقتصاد ایران: گناوه- اعضای شورای اسلامی شهر گناوه با ۶ رای موافق، «محمد حسن محمدی» را به عنوان شهردار جدید این بندر انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صد و نودمین نشست شورای اسلامی شهر گناوه، ظهر چهارشنبه با حضور همه اعضا، در ساختمان این شورا برگزار شد.

در این نشست اعضا شورا اسلامی شهر گناوه پس از رأی گیری، «محمد حسن محمدی» را با ۶ رأی موافق و یک رأی مخالف به عنوان شهردار جدید این بندر انتخاب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در این نشست اظهار داشت: نشست امروز شورای اسلامی شهر گناوه به منظور تعیین شهردار با حضور اعضای شورا، نماینده فرماندار و در حضور اصحاب رسانه شهرستان تشکیل شده است.

حجت الاسلام مهراب خادمی پور افزود: برای تصدی مسئولیت شهرداری بندر گناوه گزینه‌های مختلفی از سوی هر یک از اعضا معرفی شد که پس از بررسی «محمد حسن محمدی» به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد تا امروز در نشست شورا به رأی گذاشته می‌شود.

شهردار جدید گناوه  انتخاب شد

وی ادامه داد: انتظار می‌رود همدلی و وفاق اعضای شورا اسلامی شهر همانگونه که در انتخاب سرپرست شورا رقم خورد، در انتخاب شهردار منتخب نیز رقم بخورد و شاهد همدلی اعضا شورا در این زمینه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه پیرامون سوابق شهردار منتخب بیان کرد: «محمد حسن محمدی» سابقه ۲۲ ساله در شهرداری را در کارنامه خود دارد.

وی اضافه کرد: ۲ دوره منتخب شورای شهر برازجان، شهردار منطقه یک بوشهر، معاون عمرانی و خدمات شهری شهرداری بوشهر از سوابق وی است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه از تلاش‌ها و زحمات سرپرست شهرداری گناوه طی مدت این مسئولیت تقدیر کرد و افزود: تا انجام روال قانونی شروع به کار شهردار جدید، «علیرضا خوشرفتار» همچنان سرپرستی شهرداری را برعهده خواهد داشت.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ