بیرانوند: زودتر رای من و پرسپولیس را بدهند

اقتصاد ایران: دروازه‌بان تیم ملی گفت: بازی خیلی سرتری نسبت به امارات انجام دادیم.

خبرگزاری ایسنا: علی رضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به ایران درباره برد تیم ملی برابر امارات گفت: دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و به هر حال در این تورنمنت‌های بزرگ بازی‌های اول و دوم خیلی سخت است، مخصوصا بازی اول. در بازی اول به لحاظ چمن شرایط خوبی نداشتیم و مردم نیز دوست دارند تیم با گل‌های بیش‌تری بازی را ببرد. موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم ولی متاسفانه چمن اجازه خلاقیت را به بچه‌ها نداد.

بازی دوم هم برابر اماراتی پیروز شدیم که توانست قطر را در زمین خودش سه بر یک شکست دهد. قطر قهرمان جام ملت‌ها بود و دیدید که بازی خیلی سرتری نسبت به امارات انجام دادیم. امیدوارم که مردم راضی باشند و بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

بیرانوند درباره فشار تیم امارات در دقایق پایانی بازی روی دروازه ایران گفت: بعضی اوقات اتفاقاتی می‌افتد. خود ما هم دوست داریم در دقایق پایانی بازی خوب کار کنیم اما بعضی وقت‌ها هم این‌گونه می‌شود. یک بازی روان و رو به جلو داشتیم و توانستیم شخصیت تیم‌مان را ثابت کنیم.

او افزود: ما نمی‌توانیم زمین برای تیم ملی انتخاب کنیم، درخواست ما این است که بازی با قطر را در تبریز برگزار کنند. مردم تبریز لیاقت این را دارند که یک بازی تیم ملی را در شهر خود ببینند. و یک چمن خیلی خوبی هم دارند. استقبال خیلی خوبی هم می‌کنند.

بیرانوند درباره شایعه صدور رای پرونده او و پرسپولیس گفت: من به این موارد توجه نمی‌کنم، نمی‌دانم این‌ها دشمنان من هستند یا تیم ملی، برخی دوست دارند تمرکز من را به هم بزنند. این اتفاق تکراری است و کار من قانونی بوده است. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق تمام شود. درخواست من این است که رسانه‌ها با این اخبار دنبال بازدید زیاد نباشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ