پرداخت ماهیانه ۶۰۰ هزار میلیارد مطالبات توسط سازمان تامین اجتماعی

اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت ماهیانه ۶۰۰ هزار میلیارد ریال مطالبات در بخش های مختلف به ویژه مستمری بازنشستگان توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی البرز، محسن تقیانی در نشست شورای راهبردی شرکای تأمین اجتماعی در استان البرز افزود: ماهانه سامانه تأمین اجتماعی کشور حدود ۶۰۰ هزار میلیارد ریال مطالبات در بخش‌های مختلف از جمله مستمری بازنشستگان پرداخت می‌کند.

وی افزود: پرداخت این مطالبات بدون استقراض بانکی و تنها با تکیه بر منابع داخلی است.

تقیانی گفت: اگر به شیوه گذشته عمل کنیم ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان استقراض بانکی خواهیم داشت که سازمان تأمین اجتماعی را به مرز ورشکستگی خواهد رساند و تمام تلاش ما بر این است که هزینه‌ها و در آمد سازمان متوازن باشد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: تمام تلاش مدیران سازمان بر این است این ۶۰ هزار میلیارد تومان پرداختی را تا سر ماه تأمین کرده تا کمبودی نباشد لذا اگر فشاری در این زمینه به وجود می‌آید هدف این است که بتوانیم حقوق بازنشستگان و سایر تعهدات سازمان را به موقع پرداخت کنیم.

تقیانی گفت: سازمان تأمین اجتماعی در کنار پرداخت حقوق بازنشستگان تعهدات دیگری هم دارد که در صورتی که به موقع انجام نشود کم کاری و مشکلاتی به وجود می‌آید و لازم است تمام این تعهدات به موقع انجام شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۱۰۲ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی این سازمان طی سه سال گذشته تسویه شده است.

داریوش طاهرخانی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست اظهار کرد: بیمارستان ۱۹۷ تختخوابی هشتگرد، پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی نظرآباد، پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی و پلی کلینیک تخصصی حصارک کرج از پروژه‌های در دست اقدام این مدیریت است که به حمایت مالی برای تکمیل آنها نیاز داریم.

وی گفت: با راه اندازی این مراکز خدمات درمانی مناسب و در شأن بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان البرز ارائه خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ