پیشنهاد بیرانوند برای محل برگزاری دیدار تیم ملی با قطر

اقتصاد ایران: دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به چمن خوبی که ورزشگاه یادگار امام (ره) دارد، مردم تبریز لیاقت میزبانی از تیم ملی را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از بازگشت اعضای تیم ملی فوتبال ایران از امارات اظهار داشت: بابت پیروزی مقابل امارات به مردم عزیز کشورم تبریک می‌گویم؛ دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و در این تورنمنت‌ها همیشه بازی‌های اول و دوم سخت خواهد بود. مخصوصاً در دیدار اول که خدا را شکر توانستیم در شرایط خیلی سخت که زمین چمن هم کیفیت نداشت پیروز شویم.

او ادامه داد: مردن همیشه دوست دارند که تیم ملی بازی‌های خود را پُر گل پیروز شود و در بازی با قرقیزستان موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم اما چمن این اجازه را به ما نمی‌داد که خلاقیت فردی بازیکنان را شاهد باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی در رابطه با دیدار با امارات گفت: امارات تیمی بود که توانست قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و همه دیدند که در دیدار با این تیم بسیار بهتر از حریف بودیم و امیدوارم که مردم راضی بوده باشند و انشاالله که همین روند ادامه دار باشد. ما خودمان هم دوست داریم که ۱۰، ۱۵ دقیقه آخر بازی را با خیال آسوده پشت سر بگذاریم اما متأسفانه همیشه نمی‌شود که توپ‌هایمان تبدیل به گل شود در یکم بازی می‌بینید که سه بار حمله موی کنیم و دو توپ گل می‌شود و در یک بازی تعداد حملات زیادی می‌کنیم اما فقط یک گل به ثمر می‌رسانیم.

او افزود: امیدوارم که بتوانیم در فیفادی های بعدی که دو بازی سنگین مقابل ازبکستان و قطر داریم هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

بیرانوند در ارتباط با زمین مناسب برای تیم ملی گفت: ما بازیکنان به خودمان اجازه نمی‌دهیم که برای تیم ملی زمین انتخاب کنیم. من خودم شخصاً بخواهم بگویم، می‌گویم که بازی با قطر را در تبریز برگزار کنیم. حق مردم تبریز است که بتوانند حداقل میزبان یکی از بازی‌های تیم ملی باشند. چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) هم خوب است و مردم تبریز هم خونگرم هستند و من مطمئنم که استقبال خوبی از آن بازی خواهد شد. بازی با قطر دیداری بزرگی است که باید از لحاظ استادیوم و چمن بهترین‌ها در اختیارمان باشد.

بیرانوند در خصوص اینکه گفته می‌شد رأی پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از او پس از دیدار تیم ملی اعلام خواهد شد، گفت: من اصلاً به این حاشیه‌ها توجه نمی‌کنم و حالا نمی‌دانم دشمنان من هستند یا دشمنان تیم ملی که دست به چنین حاشیه‌هایی می‌زنند. برخی‌ها دوست دارند که من تمرکزم را از دست دهم تا جایگاهم در تیم ملی و باشگاهی را از دست بدهم.

او تصریح کرد: اتفاقی که برای من افتاده کاملاً قانونی بود و من راهم را درست رفته‌اند و زیاد به این مسائل توجهی نمی‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق تمام شود.

بیرانوند در پایان گفت: من خودم درخواستم این است که بازی با قطر در تبریز برگزار شود اما تصمیم نهایی با مسئولان است و به لحاظ آب و هوا و… مردم تبریز لیاقت دارند که بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ