قیمت نان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در تهران تعییر نکرده بود

اقتصاد ایران: دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به ثابت بودن قیمت نان در تهران از سال ۱۴۰۰ تاکنون گفت: تعیین و ابلاغ قیمت نان در سایر استان‌ها با نظر استانداری و سایر نهادهای ذیربط خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف ایران، علی توسطی درباره آخرین قیمت انواع نان در تهران گفت: با تأیید وزارت کشور، تغییرات قیمت در کارتخوان‌های مربوط به فروش نان به اجرا در آمده که بر این اساس قیمت نان سنگک ساده از ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک از یک هزار و ۸۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

دبیرکل اتاق اصناف ایران افزود: نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید و قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از ۹۰۰ تومان به ۱ هزار و دویست شصت تومان و نوع دو از ۱ هزار و دویست به یک هزار و پانصد تومان رسید. همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد به ۸۵۰ تومان و نوع دو از ۱ هزار به ۱ هزار و دویست تومان تغییر یافت.

توسطی ادامه داد: شکل عرضه نان کنجدی نیز تغییر یافته، به این ترتیب که در کارتخوان‌های عرضه نان قسمتی جداگانه برای خرید کنجد در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند از این قسمت به ازای هر نان از ۱۰ تا ۳۰ گرم کنجد خریداری کنند و نانوا با نظر مشتری از این کنجد در پخت نان استفاده می‌کند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران تاکید کرد: با اعلام قیمت جدید نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، دستگاه‌های تعزیراتی و بازرسی برخورد قانونی و اعمال قانون خواهند کرد.

توسطی با اشاره به ثابت بودن قیمت نان در تهران از سال ۱۴۰۰ تاکنون گفت: تعیین و ابلاغ قیمت نان در سایر استان‌ها نیز با نظر استانداری و سایر نهادهای ذیربط تعیین و ابلاغ خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ