۶۸ پروژه سلامت در آذربایجان غربی توسط خیران اجرایی شده است

اقتصاد ایران: ارومیه - رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در طول ۱۵ سال اخیر ۶۸ پروژه سلامت توسط خیران در استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین ولی زاد ظهر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی این طرح اظهار کرد: در آذربایجان‌غربی ۶۸ پروژه طی ۱۵ سال اخیر توسط خیران انجام شده و ۱۸ پروژه دیگر روند خود را جهت شروع عملیات اجرایی طی می‌کند.

وی با بیان اینکه امر سلامت تنها بر عهده دولت و وزارت بهداشت نیست، افزود: صرفاً ۳۰ درصد وظایف این بخش برعهده دولت و مابقی به اتفاق خیّران و سازمان‌های مردم نهاد است که البته همراهی خوبی در این خصوص شاهد بوده ایم.

وی اظهار کرد: اضافه شدن ۱۲۰ تخت دیالیز حاصل اجرای پروژه‌های بزرگ خیرساز در ارومیه بوده که مشکلات بسیاری از بیماران را کاهش داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به همراهی خوب صورت گرفته برای توسعه حوزه آموزش و پژوهش نیز اضافه کرد: قول احداث دانشکده پرستاری در نقده را از خیران گرفته ایم و امیدواریم به زودی اخبار خوبی را در این خصوص شاهد باشیم.

ولی زاد گفت: علاوه بر اجرای ساختمان اورژانس و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان طالقانی، سه پروژه مهم در بیمارستان مطهری ارومیه، بیمارستان روانپزشکی رازی و بیمارستان سیدالشهدا (ع) از دیگر برنامه‌های مهمی هستند که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی پروژه خیرساز ساختمان اورژانس و بخش مراقبت‌های ویژه مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله طالقانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی آغاز شد.

برای اتمام آن در فضایی معادل پنج هزار متر مربع ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ