جدیدترین طرح فروش کراس‌اوور برقی نبکا

اقتصاد ایران: عصر خودرو- جدیدترین طرح فروش کراس اوور برقی اسکای ول ET۵ توسط شرکت نبکا منتشر شد. بر اساس این طرح فروش، کراس اوور برقی نبکا با قیمت قطعی ۲۱.۲۳۳.۹۰۸.۲۹۱ ریال با موعد تحویل ۱۵ روز پس از تسویه کامل عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودرو برقی اسکای ول ET5 نخستین کراس اوور برقی مونتاژی ایران توسط شرکت نوین ماهان است که در زمره قوی ترین و فول آپشن ترین خودروهای بازار نیز قرار می گیرد. نبکا این خودرو را در دو رنگ سرمه ای تیره و خاکستری دودی عرضه می کند. نبکا همچنین سود تاخیر 2.5درصد ماهانه را برای این طرح در نظر گرفته است.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش این خودرو می توانند به وب سایت رسمی نبکا به آدرس www.nebkaev.ir مراجعه کنند.

قبل از خرید، تست کنید
همچنین شرکت نوین ماهان برای نخستین بار شرایط تست درایو این کراس اوور الکتریکی را فراهم کرده است. علاقمندان برای آشنایی با این خودرو پیش از خرید می توانند ابتدا به وب سایت رسمی نبکا مراجعه کنند و از قسمت https://nebkaev.ir/test-drive/ نسبت به رزرو زمان تست درایو اقدام کنند. سپس با مراجعه به کارشو نبکا در مرکز خرید نیایش مال تهران از ساعت 11 الی 15 هر روز شرایط تست درایو فراهم است.

اسکای ول ET5 را بشناسید
این خودرو تاکنون به بازارهای معتبری همچون ترکیه و آلمان راه پیدا کرده و فروشش آغاز شده و در آمریکا نیز به نمایش درآمده است.

اسکای‌ول ET5 به طور خلاصه یک کراس اوور سایز متوسط با طول حدود 4.7 متر و فاصله 2.8 متر بین دو محور است که در این کلاس بیشترین فضا را به کابین سرنشینان اختصاص می دهد. این خودرو به لطف ابعاد بزرگش، فضای خوبی برای سرنشینان و بار(467 لیتر – 1141 لیتر با خواباندن صندلی های عقب) به ارمغان می آورد.

 

کراس اوور برقی نبکا که محصول مشترک کرمان خودرو و مپنا است از باتری های 72 کیلوواتی انرژی می گیرد و پیشرانه آن توانایی تولید حداکثر توان 204 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتون متر را دارد. از آنجایی که گشتاور در خودروهای برقی به صورت خطی و مستمر در مدار است، شتابگیری این خودرو حتی با وجود وزن 1.8 تا 1.9 تنی قابل توجه است. شتاب صفر تا صد این کراس اوور به 9.6 ثانیه می رسد.

اسکای‌ول ET5 در زمینه امکانات ایمنی یکی از به روز ترین خودروهای بازار ایران به حساب می آید که از دو رادار استفاده می کند و به تکنولوژی ADAS یا رانندگی خودکار سطح3 مجهز شده است به گونه ای که امکان حفظ حرکت خودرو به صورت خودکار بین خطوط را فراهم می کند و کروز کنترل آن به صورت هوشمند فاصله با خودرو روبرویی را تنظیم می کند.

 

همچنین رادار پشت آینه این خودرو هشدار حرکت بین خطوط و هشدار برخورد از جلو را فراهم می کند. این خودرو همچنین به دوربین 360 درجه، سنسور های عقب و جلو، صندلی های با روکش چرم، زیرپایی صندلی راننده با قابلیت خواباندن کامل، نمایشگر 12.3 اینچی میانه داشبورد، نمایشگر پشت فرمان، ترمز پارک برقی، زیردستی سرنشینان عقب، شارژر وایرلس، در برقی عقب، سنسور باز کردن در عقب با پا و ... نیز مجهز شده است.

اسکای‌ول ET5 به عنوان یک خودرو برقی قابلیت پیمایش 520 کیلومتر در سیکل NEDC را فراهم می کند و شارژ سریع آن از 20 تا 80 درصد تنها حدود 35 دقیقفه به طول می انجامد و شارژ عادی نیز به زمانی حدود 12 ساعت نیاز دارد.

اسکای‌ول ET5 نه تنها نخستین خودرو تمام برقی است که وارد خیابان ها شده بلکه از نظر سطح امکانات و ابعاد یکی از قوی ترین و پر امکانات ترین خودروهای بازار به حساب می آید. خریداران این خودرو می توانند از طریق شارژر همراه خانگی نسبت به شارژ خودرو اقدام کنند یا در گام نخست توسعه زیرساخت های شارژ به حدود 40 ایستگاه شارژ داخل شهرهای بزرگ بخصوص تهران مراجعه کنند. همچنین برنامه توسعه شارژر در مسیر های بین شهری در حال انجام است که با اجرای آن امکان تردد بین شهرهای مختلف نیز امکان پذیر خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ