لیگ بازی های بومی محلی در مازندران برگزار شود

اقتصاد ایران: ساری- استاندار مازندران برنامه ریزی برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی اجرای لیگ بازی‌های بومی محلی در استان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر چهارشنبه در جلسه بسته کاری و پیشنهادی حوزه ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های ملی که ارزش بالایی دارد و در آیات و روایات زیادی هم توصیه شده است، موضوع ورزش است، افزود؛ ورزش بهره وری را در هر جامعه‌ای بالا می‌برد و توجه به ورزش موجب می‌شود منابع ما در بخش درمان هزینه نشود.

وی ضمن تاکید بر همگانی کردن ورزش در جامعه، گفت: ورزش از دیدگاه مقام معظم رهبری برای همه ما هم واجب است و نباید ترک واجب کنیم و کم تحرکی زمینه بسیاری از مشکلات بعدی خواهد بود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و نهادها باید همکاری و هماهنگی لازم را در خصوص توسعه ورزش داشته باشند، تصریح کرد؛ مسئله اقتصاد ورزش باید مورد توجه باشد و در این مسیر از ظرفیت افراد دانشگاهی که اقتصاد ورزش را می‌دانند استفاده گردد و این رسالت دانشگاه است که به توسعه ورزش کمک کند.

یوسف نوری در این نشست با بیان اینکه ایجاد شهرک‌های ورزشی در استان مازندران می‌تواند در کشف و معرفی استعدادها و همچنین آمایش رشته‌های ورزشی مؤثر واقع شود، افزود؛ آموزش و پرورش نیز باید در موضوع ورزش پای کار باشد و در استعدادیابی باید از مهدهای کودک و از سنین پایین شروع کنیم.

استاندار مازندران در ادامه با اعلام اینکه استان مازندران در ورزش خوب کار کرد اما باید بهتر از این شود، تاکید کرد؛ در موضوعات ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و توسعه زیرساخت باید برنامه ریزی داشته باشیم.

وی همچنین خواستار برگزاری ورزش‌های بومی و محلی مازندران به صورت لیگ شد و افزود؛ با حمایت و حضور مردم می‌توانیم شاهد توسعه ورزش بومی محلی در استان باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ