دستگیری عاملان تیراندازی در دفاتر خدمات قضائی بوشهر و برازجان

اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری مخلین نظم و امنیت عمومی و عاملین تیر اندازی در دفاتر خدمات قضائی شهر بوشهر و برازجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان گفت: یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان دشتستان که به صورت مسلحانه وارد یکی از دفتر خدمات قضائی واقع در شهر برازجان شده و ضمن تخریب وسایل این دفتر در ملأ عام و در حالی که افراد بسیاری در این مرکز حضور داشتند اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت مسئول دفتر و مجروحیت وی و ایجاد رعب و وحشت اجتماعی کرده بود به خاطر حساسیت موضوع دستگیری وی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأمورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی و با بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی و با هماهنگی قضائی متهم اصلی و همدستش را طی عملیات پلیسی منسجم و با استفاده از اصل غافلگیری در حالی که قصد بنزین زدن خودرو خود را در یکی از پمپ بنزین‌های سطح شهر داشتند دستگیر و یک قبضه سلاح گرم در بازرسی بدنی از آنها کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم سابقا طی دو مرحله در یکی از دفاتر خدمات قضائی شهر بوشهر نیز حاضر و با مسئول دفتر درگیر و اقدام به قدرت نمایی کرده است.

سرهنگ محمودیان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد خواهد شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ