۸ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان توزیع شد

اقتصاد ایران: اردستان-رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان از توزیع ۸ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد شفیعی ظهر چهارشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، اظهار داشت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، تأمین اقلام جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و در نوبت مانده تا پایان شهریور ماه انجام شده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شده است‌.

وی افزود: در مرحله پایانی توزیع جهیزیه، ۸ سری جهیزیه به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در ایام ماه ربیع‌الاول و آغاز هفته وحدت بین نوعروسان توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد اردستان خاطرنشان کرد: ارزش هر سری جهیزیه حدود ۵۰ میلیون تومان است که با هم‌افزایی از طریق خیران انجام می‌شود و مبلغی از سوی خیران داده شده سپس اقلام از سوی کمیته امداد استان تهیه می‌شود و در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد.

شفیعی تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز است‌.

وی در خصوص تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان، بیان کرد: انواع لوازم خانگی نظیر کولر، بخاری، پنکه، فرش لباسشویی، آبگرمکن، جاروبرقی و یخچال در طول سال با هم‌افزایی از سوی خیران، آماده شده و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد که در سال جاری تاکنون ۷۰ قلم توزیع شده است‌.

رئیس کمیته امداد اردستان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۰ قلم انواع جهیزیه و لوازم ضروری زندگی بین مددجویان توزیع شده است‌.

شفیعی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در شهرستان اردستان نیز برگزار می‌شود، پنج‌شنبه ۲۲ شهریور پایگاه‌های جمع‌آوری کمک را در میادین شهر خواهیم داشت و جمعه نیز در محل برگزاری نمازجمعه، کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

وی بیان کرد: زنگ جشن عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده است که در مدارس شهرهای اردستان، زواره و مهاباد داشته باشیم و ۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردستان قرار دارند.

رئیس کمیته امداد اردستان خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از حمایت خیران، تاکنون با حمایت خیران بخشی از این اقلام تأمین شده و امید می‌رود که مردم و دیگر خیران در جشن عاطفه‌ها، کمیته امداد را یاری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ