ارسال ۱۲۸ مقاله به دبیرخانه کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر(ع)

اقتصاد ایران: کاشان - مسئول کمیته علمی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) گفت: ۱۲۸ مقاله علمی از ایران و دیگر کشورها به دبیرخانه کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهرابی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات و اجلاسیه های مختلف در ذیل کمیته علمی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) اظهار داشت: تلاش شد تا بخش علمی کنگره در قالب سمینارهای مصوب و مطرح و با استانداردهای کنگره‌های علمی و با حضور اساتید برجسته برگزار شود.

وی یکی از موفقیت‌های کمیته علمی را استفاده از اساتید و پژوهشگران برجسته و شناخته شده دانست و ابراز داشت: کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) هشتمین کنگره برای معرفی امامزادگان در کشور است ولی این کنگره در مقایسه با بقیه به لحاظ ظرفیت‌های علمی و پژوهشی برجسته‌تر است.

مسئول کمیته علمی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با اشاره به اینکه از یکسال پیش فراخوان علمی این کنگره در قالب شش محور اعلام عمومی شد، تصریح کرد: ما مدنظر داشتیم فعالیت‌های علمی از دو منظر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه معرفی و ایجاد علامت سوال برای جامعه علمی در راستای شناخت حضرت علی بن باقر (ع) و ورود آنها برای تحقیق و پژوهش در جهت شناخت ابعاد گوناگون شخصیتی آن حضرت یکی از مهمترین اهداف ما بود، خاطرنشان کرد: منظر دوم جمع آوری یک سری مقالات، تحقیقات و پژوهش‌های علمی بر پایه اسناد و مدارک متقن تاریخی و علمی بود تا یک گنجینه گرانبهای علمی برای معرفی شخصیت این امامزاده واجب التعظیم در اختیار مردم و دیگر پژوهشگران قرار بگیرد.

مهرابی حضور اساتید و محققین برجسته کشوری و حتی فرهیختگانی از خارج کشور در کمیته علمی کنگره بین المللی علی بن باقر (ع) را یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در جذب و تشویق محققین برای ارسال مقاله دانست و گفت: ۱۲۸ مقاله از سراسر کشور و دیگر کشورها برای داوری به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه اجلاسیه پایانی کنگره قرار است چهارشنبه ۲۸ شهریور در دانشگاه آزاد واحد کاشان برگزار شود، افزود: در این اجلاسیه ۳۲ مقاله پذیرش شده برای چاپ و ۲۴ مقاله پذیرش شده در قالب پوستر توسط محققین و پژوهشگران ارائه می‌شود.

مسئول کمیته علمی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با اشاره به اینکه برای اجلاسیه پایانی پنج پنل پیش بینی شده است، افزود: در این پنل ها از سیره شخصیت آن حضرت تا جغرافیای منطقه و همچنین مطالعات فرهنگی و اجتماعی منطقه و مباحث مربوط به جنبه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبیاتی مورد کنکاش قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ