دشمنان به‌زودی انتقام شرارت‌هایشان را خواهند چشید

اقتصاد ایران: ارومیه- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمنان به‌زودی انتقام شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی ظهر چهارشنبه در آئین بزرگداشت شهدای فتح قله جاسوسان در جنوب آذربایجان غربی اظهار کرد: زمانی که با بالگرد که می‌آمدم، قلعه‌های مستحکم سپاه را در مرز می‌دیدم و در درونم سرشار از افتخار می‌شدم.

وی ادامه داد: روی زمین، آبادانی، سرسبزی و آرامش برای مردمان این دیار بود و این آرامش همه فضای عمومی کشور را دربر گرفته است.

سردار سلامی یادآور شد: وقتی می‌ایستیم و مقاومت می‌کنیم، از تدبیر و حکمت یک رهبر، از شجاعت و استقامت و فداکاری یک نیروی بی‌انتها سخن می‌گوئیم، زیرا حجت‌های واضحی مثل چراغ‌های روشن راه در آسمان این سرزمین می‌درخشند.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتفاع، چند متر آن‌طرف‌تر مشهد شهیدانی است که امروز خانواده‌هایشان به زیارتشان آمده‌اند. اینجا بر اساس فرمایشات امام علی علیه‌السلام قطعه‌ای از بهشت است. شهیدانی که امروز اینجا زنده و ناظر بر این محفل آسمانی ما را میزبانی می‌کنند، اولیا خاص الهی هستند که لباس عزت بر تن ملت پوشاندند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این یادواره ابتکار خوبی بود تا خانواده‌های ما ببینند استقامت این کوه از عزیزان شماست. استخوان‌های در زیر خاک شهیدان، استوانه‌های استقامت ما هستند و بیرق دار عزت و آزادی ما. اینجا نمایشگاه ایمان و شکوه صبر است؛ جایی که همسران آرزوهایشان را بدرقه کردند و مادرانی که اشک ریختند.

سردار سلامی ادامه داد: مگر می‌شود با آمریکا و شرکای او جنگید بدون اینکه قدرت فداکاری و از دست دادن دست‌های ما در قلبمان بجنگیم؟ ما با سلاح نمی‌جنگیم بلکه به سلاح قدرت می‌دهیم. نه سازش می‌کنیم، نه تسلیم می‌شویم، فقط به پیش می‌بریم.

وی افزود: این مجاهدت‌ها جواب داده است. کشور قوی، امن و سربلند است و با مستکبران با زبان اقتدار حرف می‌زند و می‌جنگد. همه این‌ها به برکت یک رهبر الهی است که حکمت‌های قرآن را به تدبیر برای شکست دشمنان تبدیل می‌کند و مردمانی که آن تدابیر را به واقعیت تبدیل می‌کنند. وعده صادق کار این‌ها بود و کار را تمام کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شهادت امتداد ابدی دارد و فضل الهی. مقاومت مردم در غزه ظاهر بسیار سخت و غم‌انگیزی دارد که قابل تحمل نیست، اما رمز بقای فلسطین که امروز به وسعت یک جهان بزرگ شده است، به خاطر استمرار در جهاد است و قطعاً به‌زودی طعم پیروزی دلنشین را خواهند چشید، همان‌طور که دشمنان به‌زودی انتقام شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان بدانند که ما آن‌ها را تنبیه و تعقیب می‌کنیم و دشمنان اسلام سرافکنده بلاد اسلامی را ترک خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ