انجام ۹ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ متخلفان دستگیر شدند

اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام ۹ ماموریت پلیسی در استان خبر داد و گفت: در این ماموریت‌ها متخلفان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۹ مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: پنج مورد از این رویدادها در شاهرود و مابقی در دیگر شهرهای استان بودند.

وی افزود: یک مورد پلیس فتا، یک مورد پلیس راهور، یک مورد خاموشی ماینرها، یک مورد کشف شکار قوچ، یک مورد قاچاق روغن خوراکی و مابقی در حوزه پرونده‌های سرقت بوده است.

برخورد با تخلفات حادثه ساز

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح ضربتی پلیس راهور به منظور برخورد با تخلفات شبانه در سمنان به اجرا درآمد، ابراز داشت: ۱۶۴ خودرو و موتورسیکلت دارای تخلفات حادثه ساز اعمال قانون و ۲۰ وسیله نقلیه به طور ساعتی توقیف شدند.

موقوفه‌ای از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شاهرود خبر داد و تصریح کرد: ماحصل طرح دستگیری ۲۰ تبعه بیگانه فاقد مجوز مجوز و پنج اراذل و اوباش بوده است.

وی با بیان اینکه سه پرونده سرقت در استان تشکیل شد، افزود: سه سارق پسته باغات شاهرود و کشف ۴۰ کیلو پسته تازه، دستگیری سارق و مالخر حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره و کشف چهار فقره سرقت در گرمسار، دستگیری سارق ۲۵۰ کیلو برنج به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شاهرود از جمله این رویدادها است.

برگشت پول کلاهبرداری به حساب شاکی

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه فردی با مشاهده آگهی فروش چوب گردو برای تهیه صندلی در فضای مجازی ۶۰ میلیون ریال پرداخت و کالایی دریافت نکرده بود، ابراز داشت: با تلاش پلیس فتا مبلغ به حساب شاکی برگشت.

موقوفه‌ای با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون ریال انواع روغن جامد و مایع از انبار فاقد مجوز قانونی ً‌کشف و صنف متخلف در شاهرود پلمب شد، تصریح کرد: پرونده این متهم به مراجع قضائی ارجاع داده شده است.

وی از خاموشی پنج دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش چهار میلیارد ریال در شاهرود خبر داد و افزود: متهم دستگیر و پرونده او به مراجع قضائی ارجاع یافت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چهار شکارچی غیر مجاز در منطقه شکار ممنوع خنار چشمه آب گرم سرخه دستگیر شدند، اضافه کرد: از این افراد لاشه قوچ وحشی کشف و یک دستگاه خودروی پراید توقیف شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ